Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 19. 11. 2019 meniny má Alžbeta

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
11
Dominik Vetrák
13. október 2019, 18:35

Joker zarobil za 10 dní v kinách viac ako pol miliardy. Rozmetal Gemini Man aj Zlatokopky (Box Office)

Joaquin Phoenix má v rukách najväčší hit svojej kariéry.

Dominik Vetrák
13. október 2019, 18:35
Joker zarobil za 10 dní v kinách viac ako pol miliardy. Rozmetal Gemini Man aj Zlatokopky (Box Office)
Zdroj: Warner Bros.
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
11
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Joker je podľa očakávania na vrchole rebríčka Box Office aj v druhom víkende. Nedovolil tak, aby ho zosadili ani novinky, ako Gemini Man či animák The Addams Family. Ešte pred pohľadom na tržby si však predstavíme to naj na Filmkulte.

 

5. najčítanejším článkom posledných 7 dní je je priznanie Matta Damona, že odmietol hlavnú rolu v Avatarovi, vďaka čomu prišiel o niečo cez 250 miliónov dolárov. Na 4. mieste je trailer pre netflixácky film Eli. Ide o horor, v ktorom sa chlapec po podstúpení rizikovej liečby ocitá v strašidelných podmienkach. Nikto mu však neverí, že sú obklopení zlom.

 

Na 3. priečke je debutový trailer pre Onania Club, novinku od režiséra Ľudskej stonožky. Hádaš správne, je to rovnako nechutné ako predošlé filmy. Tentoraz natočil film o partii žien, ktoré sa uspokojujú nad nešťastím druhých. Ešte viac ťa zaujala správa o tom, že Jareda Leta údajne ohlásenie Jokerovho filmu naštvalo. Vadilo mu, že ho obišli. No a najčítanejší článok za posledných 7 dní taktiež patrí Jokerovi.

 

 

Konkrétne o správach z USA, kedy ľudia odchádzali z kín zhnusení. My však vieme, že šlo o prehnané reakcie divných divákov, respektíve pokusy o získanie pozornosti na internete. Joker nie je pre deti a občas sa na neho nepríjemne pozerá, nie je to však nič, čo by si bežne nevidel v telke už po ôsmej, respektíve po desiatej. A teraz už k tržbám.

 

Tie bez akýchkoľvek problémov ovládol Joker. Trochu som sa v odhade vracajúcich sa divákov mýlil. V USA klesla jeho návštevnosť cez víkend v porovnaní s tým minulým len o 44%, kedy zarobil ďalších 55 miliónov dolárov. V USA to dokopy za 10 dní činí už 192 miliónov, pričom zahraničie prispelo ďalšími 351 miliónmi. Spolu tak má Joker už nehoráznych 543 miliónov dolárov, čo nepredpokladal asi nikto. V tomto momente si taktiež nikto netrúfa povedať, kam sa až Joker v Box Office tabuľke dostane a kde je jeho limit.

 

 

Zdá sa, že skvelá kampaň, ako i neplatené, no vydarené PR v podaní kontroverzie potlačilo celosvetový záujem o jednu z najlepších snímok tohto roka a výsledok nesmierne teší Warnerov. Neviem si predstaviť, čo sa musí stať, aby už denne nevyvolávali Phillipsovi s Joaquinom s prosbami o sequel. Warner takéto hity potrebuje a všetci dobre vieme, že každým rokom je ich menej. 

 

Joker sa čoskoro stane najzárobkovejším filmom režiséra Todd Phillips  (The Hangover 2 má 586.7 milióna), pričom prvenstvo má už v rebríčkoch Roberta De Nira a Joaquina Phoenixa (ani nie po dvoch týždňoch v kinách). Warner z nej profituje už teraz a ešte dlhé mesiace bude. 

 

Joker prebehol 3 nováčikov v kinách (Jexi sa dopracovalo len na 9. miesto). Nechal za sebou aj novinku Anga Leeho s názvom Gemini Man. Recenzie, nie príliš presvedčivé trailery a stereotypná premisa sa zabezpečili o to, že snímka nikdy nemala veľkú šancu stať sa hitom. Málokto však čakal, že zarobí ešte menej ako animák The Addams Family. Gemini Man si celosvetovo prišiel po 60 miliónov, čo je s rozpočtom 140 miliónov len na natočenie filmu obrovský prúser. Azda ešte väčší, než Ad Astra.

 

 

Je možné, že po dvoch nepodarených experimentoch sa Lee pokúsi zase raz natočiť niečo klasickejšie. Alebo mu nejaké štúdiu dá prachy na ďalší digitálny pokus. Ak si tentoraz vyberie kvalitný scenár (ktorý pri Gemini Man nemal), možno to dopadne konečne na jednotku. Našu recenziu si môžeš prečítať v odkaze nižšie. 

 

 

 

Spomínaná Rodinka Addamsovcov sa dostala na 2. miesto. V USA zarobili 30 melónov, čo je na otvárací víkend celkom slušné. Premiéra v zvyšku sveta snímku ešte len čaká, no myslím, že si môžeme byť istý tým, že rozpočet bol v tomto prípade menší ako pri Abominable.

 

 

Animák o snežnom Yettiovi stál 75 miliónov, pričom za 3 týždne zarobil 108. Zďaleka sa tak ešte nezaplatil. Pri Addamsovcoch ale rozpočet ani predbežný odhad celkových zárobkov nepoznáme. Nepochybne sa mu ale minimálne v USA bude dariť lepšie ako snežnej konkurencii. U nás sa Addamsovcov dočkáme 31. októbra.

 

Slovenského diváka bude zaujímať aj Hustlers, ktoré konečne zavítalo aj do našich kín (recenzie sa na našom webe dočkáš zajtra). Tomu do stovky v USA chýbajú len 2 melóny, pričom celosvetovo má na konte už 121 miliónov. V konečnom dôsledku by sa mal dostať cez hranicu 150 miliónov. Čoskoro nám z TOP 10 vypadne It 2 (cez hranicu pol miliardy sa s určitosťou nedostane) a Ad Astra (pre Disney/Fox pôjde o ďalší kreatívny a skvelý film, no prepadák), pričom z nej vypadol Rambo aj Good Boys.

 

 

To je od nás pre tentokrát všetko. Pokiaľ sa chceš v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň (MT) znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň ti napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžeš v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdeš na tomto odkaze).

 

*Celosvetové údaje označené hviezdičkou značia, že ide len o tržby z USA

 
Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. 1. Joker $55,000,000 -42.8% $543,928,787 2.
2. N The Addams Family $30,298,000 N $30,298,000* 1.
3. N. Gemini Man $20,500,000 N $59,500,000 1.
4. 2. Abominable $6,170,000 -48.2% $108,071,350 3.
5. 3. Downton Abbey

$4,900,000

-38.7%

$152,687,590

4.
6. 4.  Hustlers $3,850,000

-39.8%

$121,615,339 5.
7. 6.  Judy $3,255,353 -29.2% $14,974,204* 3.
8. 5. It: Chapter Two $3,225,000 -39.4% $445,635,424 6.
9. N Jexi $3,100,000 N $3,100,000* 1.
10.  7. Ad Astra $1,947,000 -53.5% $120,335,432 4.
 
Zdroj: boxofficemojo.comNáhľadový obrázok: Warner Bros.
Ohodnoť článok
6
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.