Nová reklama od Hyundai vyprovokovala vegánov.
Uplynulý víkend žili celé Spojené štáty americké svojou najväčšou športovou udalosťou. Superbowl každý rok priláka desiatky miliónov divákov, zaplní celý štadión, v tomto prípade ten v Atlante, a všetci netrpezlivo čakajú nielen na to, kto zápas vyhrá, ale aj na hriešne drahé reklamy odvysielané počas súboja.
V tomto roku sa samozrejme do zoznamu reklám zapojila aj automobilka Hyundai, ktorá chcela ľuďom ukázať, že nákup nového auta vôbec nie je taký hrozný, ako by človek mohol očakávať.
Aj preto si zavolali na pomoc herca Jasona Batemana, ktorý obsluhoval výťah a ľuďom ukazoval činnosti, ktoré sú ešte oveľa horšie ako nakupovanie nového auta. Jednotlivé poschodie zobrazovali vŕtanie u zubára, povinnú službu v porote na súde, stredné sedadlo v lietadle a napokon aj vegánsky večierok.
Keď ľudia zastavili na poschodí s vegánskou párty, jej účastníci im hneď ponúkli cviklovú pochúťku, čo dvom ľuďom prišlo také nechutné, že predstierali snahu o zvracanie.
ICYMI: The trend of 2019 is taking the elevator UP to vegan dinner parties (and an Earth, heart, & animal-friendly lifestyle). Instead of buying a car from people with outdated ideas, we suggest a vegan Smartcar by Mercedes. Great mileage & acceleration, turns on a dime.
— PETA (@peta) 31. ledna 2019
Reakcie internetu na seba nenechali dlho čakať. Množstvo vegánov zostalo pobúrených, pretože odmietajú myšlienku, že by mala byť vegánska večera medzi najhoršími vecami na svete.
Do konverzácie sa zapojila aj známa organizácia PETA ochraňujúca zvieratá, ktorá Hyundai odkázala, že na vegánske večierky sa v roku 2019 chodí s radosťou. Namiesto kúpy auta od staromódnej spoločnosti ako Hyundai ľuďom odporučila, nech sa poobzerajú po iných alternatívach.