Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
4. februára 2019, 14:22
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Vegáni sa búria proti novej reklame, ktorá prirovnáva vegánsku večeru k najhoršej veci na svete

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Nová reklama od Hyundai vyprovokovala vegánov.

Uplynulý víkend žili celé Spojené štáty americké svojou najväčšou športovou udalosťou. Superbowl každý rok priláka desiatky miliónov divákov, zaplní celý štadión, v tomto prípade ten v Atlante, a všetci netrpezlivo čakajú nielen na to, kto zápas vyhrá, ale aj na hriešne drahé reklamy odvysielané počas súboja.

V tomto roku sa samozrejme do zoznamu reklám zapojila aj automobilka Hyundai, ktorá chcela ľuďom ukázať, že nákup nového auta vôbec nie je taký hrozný, ako by človek mohol očakávať.

Aj preto si zavolali na pomoc herca Jasona Batemana, ktorý obsluhoval výťah a ľuďom ukazoval činnosti, ktoré sú ešte oveľa horšie ako nakupovanie nového auta. Jednotlivé poschodie zobrazovali vŕtanie u zubára, povinnú službu v porote na súde, stredné sedadlo v lietadle a napokon aj vegánsky večierok.

Keď ľudia zastavili na poschodí s vegánskou párty, jej účastníci im hneď ponúkli cviklovú pochúťku, čo dvom ľuďom prišlo také nechutné, že predstierali snahu o zvracanie.


Reakcie internetu na seba nenechali dlho čakať. Množstvo vegánov zostalo pobúrených, pretože odmietajú myšlienku, že by mala byť vegánska večera medzi najhoršími vecami na svete.

Do konverzácie sa zapojila aj známa organizácia PETA ochraňujúca zvieratá, ktorá Hyundai odkázala, že na vegánske večierky sa v roku 2019 chodí s radosťou. Namiesto kúpy auta od staromódnej spoločnosti ako Hyundai ľuďom odporučila, nech sa poobzerajú po iných alternatívach.

Domov
Zdieľať
Diskusia