Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
29. novembra 2018 o 14:18
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Ako experiment otvorili falošný luxusný butik. Koľko boli ľudia ochotní zaplatiť za obyčajné topánky v skutočnej hodnote 20 €?

MÓDA MÓDA
Uložiť Uložené

Značka jednoducho predáva. Nezáleží na tom, kde a aká.

Spoločnosť Payless vymyslela v americkom meste Santa Monica zaujímavý experiment. Na pár dní si prenajala priestory po bývalej prevádzke Armani, pri tvorbe interiéru sa nechala inšpirovať obchodmi najdrahších značiek sveta a medzi produkty zaradila len lacné lodičky za 20 dolárov a topánky za 40 dolárov.

Pomocou reklamnej agentúry DCX Growth Accelerator pozvali na otvorenie falošného butiku skupinu influencerov, predstavili im novú spoločnosť Palessi a umožnili im pokochať sa dvojicou produktov. Na prvý pohľad dizajnérske topánky boli tie najlacnejšie generické výrobky, ale influencerom to vôbec nevadilo.

Do butiku ich pozvala nová značka, a tak chválili materiály, vzhľad aj špecializovanú výrobu. Aj keď reálna predajná cena bola 20, respektíve 40 dolárov, za prvých pár hodín Payless predalo produkty za viac ako 3000 dolárov.

Jeden influencer ponúkol za topánky rovných 640 dolárov, ale našťastie spoločnosť napokon všetky peniaze nakupujúcim vrátila. Zástupcovia firmy napokon všetkým oznámili, že ich len oklamali. Nastalo ticho a influenceri sa po chvíli začali smiať.

Odporúčané
Influencerky lákajú na ďalší fast fashion gigant Trendyol: Z predaja majú 50 %, zarábať môžeš aj ty, no má to háčik Influencerky lákajú na ďalší fast fashion gigant Trendyol: Z predaja majú 50 %, zarábať môžeš aj ty, no má to háčik 28. novembra 2024 o 12:20

Payless na margo svojho butiku vyhlásilo, že pomocou sociálneho experimentu sa snažilo poukázať na pragmatickosť svojich zákazníkov, ktorí sa skôr zameriavajú na využiteľnosť produktov ako na značku a cenovku.

Domov
Zdieľať
Diskusia