Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
8. októbra 2018 o 16:07
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Klenotníctvo s vulgárnym billbordom tvrdí, že v slove ko*ot vidí nadávku len neslušný človek

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Pred pár dňami sme písali o bizarnom bilborde na západe Slovenska, ktorý sa snaží zaujať vulgarizmami a výstrednosťou.

Už teraz sa tešíme na koniec roka, keď budeme sumarizovať všetky naj veci, ktoré sa od januára stali. O titul najbizarnejšej reklamy a najzúfalejšieho pokusu zaujať bude určite bojovať už dobre známa séria billbordov, ktorá vyrástla na západnom Slovensku v úplnom závere septembra. 

Vtedy sme si dokonca ani neboli istí, či ide o skutočnosť, keďže sme vlastne ani neverili, že by niekto mohol byť takto slabomyseľný. Dnes už vieme, že sieť klenotníctiev myslelo tento nápad úplne vážne a dokonca sa vo vyjadreniach neboja opisovať svoje kroky ako reklamnú kampaň.

Klenotníctvo s vulgárnym billbordom tvrdí, že v slove ko*ot vidí nadávku len neslušný človek

Celé vyjadrenie marketingovej menežérky spoločnosti zverejnil napríklad Denník N a aj keď sme si pôvodne mysleli, že sa bude snažiť situáciu vysvetliť, zaujala výrazne iný postoj: „Len v jednom zo základných 11 vizuálov kampane sme použili slovo ko*ot, ktoré sa pokojne môže čítať aj ako vulgarizmus, alebo aj ako úplne iné slovo. Ak v ňom niekto vidí vulgarizmus, tak asi nemôže proti tomu vizuálu protestovať, lebo tým potvrdzuje, že je pravdivý a skutočne pripomína reálnu možnosť konverzácie.“

V preklade to znamená, že ak si slovo ko*ot prečítal ako vulgarizmus, máš skazenú myseľ a mal by si sa dať liečiť. Otázkou však ostáva, prečo vôbec ľudí dostali do situácie, kedy vôbec musia pri konzumovaní reklamy ešte niečo hľadať za hviezdičkou. 

A keď príde vlna sťažností, tak to zodpovední ľudia otočia dokonca aj proti vlastným potenciálnym zákazníkom. Stále však platí, že v roku 2018 už nie je "aj zlá reklama dobrá" a sieť klenotníctiev možno už o pár týždňov čaká anticena pre najsexistickejší reklamný kix na Slovensku.

Domov
Zdieľať
Diskusia