Macan sa dočkal rozsiahlej modernizácie.
Porsche Macan patrí k tomu najlepšiemu, čo na trhu máme. Teda minimálne ak sa bavíme o jazdných vlastnostiach stredne veľkého SUV. Ako sa však zvykne hovoriť, čas je nezastaviteľný fenomén, a teda práve teraz nadišiel ten okamih, kedy aj Macan prechádza modernizáciou. Tá je vskutku rozsiahla, preto sa nemožno čudovať tomu, že i keď ide len o facelift, viacerí hovoria ako o novom modeli.
Za približne 4 roky sa z Macana teší viac než 350-tisíc majiteľov, rozhodne tak môžeme hovoriť o úspešnom projekte a to aj napriek tomu, že Porsche nie je veľmi o SUV-čkách. Najzásadnejšou optickou zmenou sú zadné prepojené svetlomety, ktoré po novom zapadajú do najnovšieho dizajnového smerovania značky. Macan sa už v základe môže pýšiť full-LED technológiou, pričom v prednej časti ďalej došlo k zväčšeniu nasávacích otvorov.
Do ponuky za začlenilo viacero nových farebných odtieňov vrátane lakov Miami Blue, Dolomite Silver či Mambra Green, pribudli nové disky a vynovené detaily, ktoré vo výsledku korešpondujú s vyjadrením automobilky - inšpiráciou pre dizajnérov boli modely 911, ale aj hyperšport 918 Spyder. Najväčšími zmenami prešiel interiér, kde sa nasťahovala až 11" obrazovka. Tým pádom sa výduchy klimatizácie posunuli nižšie a decentné zmeny neobišli ani samotný stredový tunel. V rámci príplatkovej výbavy je pritom možné siahnuť po športovom volante, ktorý poznáme z modelov 911.
Vďaka snahe znížiť hmotnosť evidujeme nové hliníkové prvky podvozku, technici však zapracovali aj na lepšej izolácii, čím malo dôjsť k lepšiemu odhlučneniu. Z motorového priestoru v rámci faceliftu vypadáva dieselový agregát, základný Macan disponuje výkonom 221 kW / 300 koní. Vyhotovenie Macan S s 3-litrovým šesťvalcom ponúkne až 261 kW / 355 koní, zatiaľ čo variant Macan Turbo s novým 2,9-litrovým šesťvalecom ponúkne 324 kW / 440 koní. Niekdajší 3,6-litrový šesťvalec je tak minulosťou.