Značka v kampani použila pouličné graffiti, no keď sa autor ozval, zažalovala ho.
Problémy H&M akoby nemali konca kraja. Po januárovom probléme s rasistickou mikinou sa tentokrát známy obchodný reťazec sporil na tému graffiti. Pred maľbou na opustenej newyorskej stene sa totiž rozhodli natočiť časť svojho reklamného spotu, no k autorstvu diela sa po uverejnení reklamy prihlásil známy losangelský graffiti umelec Revok.
Ten sa svojou graffiti tvorbou živí, no nikto sa ho nespýtal, či môže jeho pouličné dielo použiť v reklame. Navyše, predajne H&M nemá práve v obľube, a tak sa reťazcu jednoducho rozhodol napísať list, v ktorom ich žiadal, aby reklamu stiahli a už nikdy nič podobné nezopakovali.
H&M sa však podujalo pre zvláštny krok a všetko skončilo na súde, keďže Revok vraj nevlastní žiadne autorské práva na danú tvorbu, pretože mu mesto New York nedovolilo sprejovať po ich majetku. Medzitým sa tiež zmienili, že ide o vandalizmus. Svoje obvinenie teraz stiahli a vydali aj oficiálne vyjadrenie podporujúce činnosť jednotlivých umelcov, nebezpečná čiara však bola prekročená a svetová komunita sprejerov sa poriadne rozzúrila, pričom H&M vyhlásili vojnu.
Ich hnev sa prejavil na mnohých zničených a posprejovaných predajniach. Snažia sa replikovať Revokove pôvodné dielo, no bežné sú tiež obyčajné nadávky či vulgárne symboly. Na internete dokonca vznikla iniciatíva organizujúca úplný bojkot H&M predajní i výrobkov a nechýbajú ani tričká, vďaka ktorým sa ľudia od H&M dištancujú. A ku všetkému sa vyjadril aj známy raper Separ, ktorý problém, v ktorom sa H&M ocitlo, presne vystihol.