Sociálna sieť fastfoodu Wendy's bola zdrojom skvelej zábavy.
Siahodlhé komunikácie o produktoch medzi zákazníkmi a predajcami bývajú veľmi často vynikajúcim zdrojom zábavy, ako sme sa nedávno mohli presvedčiť napríklad na facebookovej stránke Telekomu. V tomto prípade však ide o spor medzi zákazníkom a fastfoodom Wendy's, ktorý sa hrdí tým, že ich mäso nebýva zmrazené. Ich zákazník s tým však nesúhlasí a je schopný sa o tom pohádať. Zamestnanec, ktorý má sociálnu sieť Twitter na starosti však zachoval chladnú hlavu a vtipným spôsobom nespokojného zákazníka odpinkáva, pričom získal množstvo srdiečok a retweetov. Všetko dospelo až do momentu, kedy prizerajúcim sa prišli zamestnancove reakcie natoľko vtipné, že ho požiadali, aby si robil srandu aj z nich. Ak máš záujem o nepreložený originál, nájdeš ich tu a tu.