Telekomunikačný gigant si musel poradiť s neštandardnou situáciou na Facebooku. Všetko nakoniec dobre dopadlo.
Na Facebooku môžeme na dennej báze natrafiť na celý rad vtipných statusov, fotiek či komentárov. Zároveň sa v poslednej dobe začali intenzívnejšie do komunikácie na tejto sociálnej sieti zapájať aj značky cez svoje oficiálne profily. Teraz nemáme na mysli klasické statusy, ale napríklad odpovede v komentároch, kde častokrát zamestnanci spravujúci facebookové stránky rôznych firiem reagujú na otázky zákazníkov. Niekedy z toho vznikajú doslova bizarné konverzácie, čoho príkladom je nedávna konverzácia medzi Telekomom a zákazníkom tohto telekomuniačného giganta. Zákazník Marcus sa totiž dostal do nepríjemnej situácie, kedy mu istý technik z tejto spoločnosti doma zapájal optickú linku, v čom zistil, že mu chýba kábel. Po tom, ako povedal, že ho ide vziať a vráti sa, sa už neukázal a Marcus sa nikomu nedokázal dovolať. Informoval o tom operátora cez ich facebookovú stránku a to čo nasledovalo potom, zabavilo aj kopu nezainteresovaných používateľov, o čom sa môžeš presvedčiť pri čítaní celej konverzácie nižšie.