Úpravca špecializujúci sa na bavoráky vypustil do sveta svoju novinku.
BMW M4 GTS, teda odľahčená a silnejšia verzia mníchovského vrcholného kupé vyššej strednej triedy, je stále veľmi novým artiklom na scéne, keďže len v tomto období sa dostáva na cesty, prvé kusy sa už objavili i na našom území. Medzičasom si však ultimátne GTS-ko zobrali do parády experti z dobre známej nemeckej tuningovej firmy G-Power a na svete tak teda máme pravdepodobne prvú rozsiahlejšiu úpravu. Pokiaľ ide o exteriér, ten sa zmenil skutočne len minimálne, lepšie povedané, nové sú len až 21" čierne kované disky, ktoré (žiaľ) nahradili predošlé veľmi efektné obutie v laku Acid Orange. Čudovať sa tomu nemôžeme, keďže už samotní technici od BMW M svoj počin statočne vyšperkovali a je teda prakticky nemožné ešte niečo opticky doladiť k väčšej atraktivite. Nechýba tak "štandardný" aerodynamický balík pozostávajúci z karbónových komponentov. Menovite ide o nastaviteľný predný splitter, novú karbónovú kapotu, zadný difúzor, no a samozrejme, ako sme si už pri GTS-kach mohli zvyknúť, pribudlo rozmerné zadné krídlo.
Ako sme si už odstupom času zvykli, oveľa väčší dôraz kladie G-Power na úpravu pohonného ústrojenstva než vzhľad ako taký. V tomto prípade je teda reč o modifikáciách preplňovaného 3-litrového radového šesťvalca, ktorý je špecifický vstrekovaním vody, i vďaka ktorému sa výkon zdvihol na rovných 500 koní. To však nie je pre GTS-ko očividne konečné slovo, čoho svedkom je práve renomovaný nemecký úpravca. Ten totiž zapracoval do vozidla svoje turbodúchadla s vyšším plniacim tlakom, úplne nové výfukové potrubie, či riadiacu jednotku B-Tronik 2 V3. Finálne parametre tak hovoria o výkone až 452 kW / 615 koni a krútiacom momente 760 N.m. Akcelerácia z 0 na 100 km/h sa tak skrátila na 3,6 sekundy (- 0,2 sekundy), zatiaľ čo maximálnu rýchlosť tuner uvádza ako 320+ km/h. Daný balík si G-Power cení na 17-tisíc €, ktoré si musíte pripočítať k cene samotného BMW M4 GTS, ktoré sa pohybuje na úrovni 142-tisíc €. Tých sa pritom vyrobí len 700 kusov.