Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
13. júla 2016, 18:49
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!

TECH BMW TUNING
Uložiť Uložené

Úpravca špecializujúci sa na bavoráky vypustil do sveta svoju novinku.

BMW M4 GTS, teda odľahčená a silnejšia verzia mníchovského vrcholného kupé vyššej strednej triedy, je stále veľmi novým artiklom na scéne, keďže len v tomto období sa dostáva na cesty, prvé kusy sa už objavili i na našom území. Medzičasom si však ultimátne GTS-ko zobrali do parády experti z dobre známej nemeckej tuningovej firmy G-Power a na svete tak teda máme pravdepodobne prvú rozsiahlejšiu úpravu. Pokiaľ ide o exteriér, ten sa zmenil skutočne len minimálne, lepšie povedané, nové sú len až 21" čierne kované disky, ktoré (žiaľ) nahradili predošlé veľmi efektné obutie v laku Acid Orange. Čudovať sa tomu nemôžeme, keďže už samotní technici od BMW M svoj počin statočne vyšperkovali a je teda prakticky nemožné ešte niečo opticky doladiť k väčšej atraktivite. Nechýba tak "štandardný" aerodynamický balík pozostávajúci z karbónových komponentov. Menovite ide o nastaviteľný predný splitter, novú karbónovú kapotu, zadný difúzor, no a samozrejme, ako sme si už pri GTS-kach mohli zvyknúť, pribudlo rozmerné zadné krídlo. 

Odporúčané
Mansory extrémnym výtvorom presviedča, že Defender nepatrí len do terénu Mansory extrémnym výtvorom presviedča, že Defender nepatrí len do terénu 19. októbra 2023, 11:30

Ako sme si už odstupom času zvykli, oveľa väčší dôraz kladie G-Power na úpravu pohonného ústrojenstva než vzhľad ako taký. V tomto prípade je teda reč o modifikáciách preplňovaného 3-litrového radového šesťvalca, ktorý je špecifický vstrekovaním vody, i vďaka ktorému sa výkon zdvihol na rovných 500 koní. To však nie je pre GTS-ko očividne konečné slovo, čoho svedkom je práve renomovaný nemecký úpravca. Ten totiž zapracoval do vozidla svoje turbodúchadla s vyšším plniacim tlakom, úplne nové výfukové potrubie, či riadiacu jednotku B-Tronik 2 V3. Finálne parametre tak hovoria o výkone až 452 kW / 615 koni a krútiacom momente 760 N.m. Akcelerácia z 0 na 100 km/h sa tak skrátila na 3,6 sekundy (- 0,2 sekundy), zatiaľ čo maximálnu rýchlosť tuner uvádza ako 320+ km/h. Daný balík si G-Power cení na 17-tisíc €, ktoré si musíte pripočítať k cene samotného BMW M4 GTS, ktoré sa pohybuje na úrovni 142-tisíc €. Tých sa pritom vyrobí len 700 kusov.

BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!
BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!
BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!
BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!
BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!
BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!
BMW pre fajnšmekrov si zobral do parády G-Power. Výsledkom je 615-koňové M4 GTS!
Domov
Zdieľať
Diskusia