Na Jumpmana mu ešte nejaký ten rok chýba, no Kanye už skáče celkom vysoko.
Okrem tenisiek už spolupracoval adidas s Kanyem aj na jeho high fashion kolekciách Season 1 a 3, no keďže tri pruhy sú viac o športe než o vysokej móde, ktorej bežní ľudia aj tak nikdy chápať nebudú, jeho vplyv na celkové smerovanie značky sa dal predpokladať. Uplynulé 2 roky totiž Yeezy dokazoval svetu svoj vplyv a najmä predstavu budúcnosti bežnej módy, ktorá bola preňho dovtedy len snom. Brand z Herzogenaurachu tak dnes potvrdil, že Kanye sa u nich dočká väčšieho priestoru na sebarealizáciu a od roku 2017 by jeho projekty mali spadať pod divíziu adidas + KANYE WEST (po vzore adidas Originals = PHARRELL WILLIAMS).
Na rozdiel od Pharrella, ktorý pracuje v rámci ponuky Originals by Kanyeho hlavnou úlohou malo byť (okrem krotenia svojho ega) hlavne spojenie športu so štýlom vhodným na bežné nosenie, ktorý môže čerpať z tých najnovších technológií a materiálov. Rozšírenie jeho aktuálnej divízie Yeezy by tak malo priniesť viac než len kúsky orientované na lifestyle a rovnako má byť dostupná pre obe pohlavia. Zo strany adidasu ide o pomerne významný krok, keďže od budúceho roku by sa mohli Kanyeho produkty dostať vo veľkom aj do odvetvia vrcholového športu, čo na druhú stranu vôbec nie je malá výzva.
“Kanye je ozajstný tvorca so schopnosťou vidieť veci, ktoré iní nevidia. Je pre nás cťou budovať podobnú spoluprácu, a tak horlivo definovať budúcnosť módy. S divíziou adidas + KANYE WEST máme v pláne objaviť doposiaľ nepreskúmané oblasti, ktoré sa otvárajú spojením Kanyeho kreativity s našim svetom športu. Vždy sme sa snažili posilniť ozajstných tvorcov k tomu, aby dosiahli ešte viac.” adidas CMO Eric Liedtke