Labubu figúrky sa z pôvodne „strašidelnej“ hračky menia na módny doplnok a zberateľský fenomén.
Trend okolo hračiek Labubu neutícha a na sociálnych sieťach, najmä na TikToku, pribúdajú ďalšie a ďalšie videá s unboxingom týchto „strašidelných“ figúrok. Mnohí si ich dnes vešajú na kabelky či batohy a Labubu sa stáva módnym doplnkom, ktorý vidno čoraz častejšie.
Najnovšie sa internetom šíria správy o obrovských aukciách, kde tieto hračky lámu cenové rekordy. Na jednej z nich, ktorú zorganizovala platforma JOOPITER pod vedením Pharrella Williamsa, sa limitovaná edícia plyšového Labubu zo spolupráce Sacai a k-popovej skupiny SEVENTEEN predala za neuveriteľných 31 250 dolárov, t. j. takmer 30 000 eur.

Pre lepšiu predstavu – za túto sumu by si si vedel/a kúpiť luxusnú kabelku značky Birkin. Celá kolekcia vydražených figúrok, ktorých bolo v aukcii podľa informácií Women's Wear Daily 14, navyše podporila charitatívnu iniciatívu pod hlavičkou UNESCO a dosiahla celkovú hodnotu 337 000 USD, t. j. takmer 300 000 eur.
Módny svet už začína na Labubu trend reagovať. Napríklad herečka Sarah Jessica Parker sa v rozhovore Call Her Daddy priznala, že ju tento ošiaľ úplne minul a podobnú „ozdobu“ by si na svoju kabelku nezavesila.