Hľadáme niekoho, kto nám pomôže dotvárať vizuály našich projektov! 🎨👀
Kto sme?
Sme Refresher – svet modernej generácie. Vieme naštartovať kariéru umelca, ale aj (s humorom) ukončiť divné trendy. Okrem vtipných a jednoduchých článkov sa snažíme tvoriť aj hodnotné a náučné texty, dávame priestor lokálnym umelcom, podnikateľom a kreatívcom, recenzujeme, točíme reportáže a videá, ktoré rezonujú.
Záleží nám na tom, kde táto spoločnosť smeruje. Preto sa zaujímame aj o celospoločenské témy a presadzujeme hodnoty, o ktoré sa opierame: slušnosť, pravda, pomoc slabším, tolerancia, ekológia, zodpovednosť… všetko, čo má zmysel. 💚🌍
Sme prvý lifestylový online magazín na Slovensku a v Česku s plateným obsahom. Každý deň makáme, skúšame nové veci a posúvame sa vpred – v obsahu, jeho aktuálnosti aj technických vychytávkach. 🚀
Pridaj sa k nám a pomôž formovať vizuálnu tvár našich projektov. 🙌
Koho hľadáme?
Hľadáme grafika alebo grafičku s dostatočným citom pre detail, so schopnosťou identifikovať a vytvoriť vizuál, ktorý zaujme čitateľov. V Refresheri inzeruje čoraz viac klientov a naše riešenia sa snažíme prispôsobovať individuálne podľa tonality kampane. Keďže práce pribúda, potrebujeme posilu, aby sme dokázali kontinuálne zvyšovať kvalitu výstupov. Potrebujeme zastrešiť part time pozíciu a nevadí nám ak stále študuješ alebo pracuješ aj na iných projektoch.
Je pre nás dôležité, aby tvoja životná vízia a poslanie boli v súlade s hodnotami našej firmy, ktoré nájdeš tu 👇.
Čo (ne)budeš robiť?
- Budeš sa starať o pekné grafické návrhy, pomôžeš redakcii rozprávať príbehy a marketingu komunikovať posolstvá. K autorským článkom a redakčnému obsahu budeš tvoriť náhľadové obrázky, ktoré budú reprezentovať obsah a podstatu článku.
- Tvojím cieľom bude zvyšovať atraktivitu náhľadového obrázka a zvyšovať preklikovosť pre daný článok. Niekedy obsah nie je možné dostatočne dobre opísať alebo nie je k dispozícii vizuálny materiál - v tom prípade budeš vytvárať rôzne koláže, prehľadné grafy, jednoduché ilustrácie alebo budeš hľadať iné vhodné grafické spracovanie.
- Tvoju pomoc potrebuje aj náš YouTube kanál, na ktorom sa snažíme pestrý obsah komunikovať veľmi výrazne. Veľa YT formátov sa opakuje, je tu ale veľký priestor pre tvoju kreativitu.
- V rámci podpory redakčného obsahu budeš vytvárať aj kreatívne instagramové carousely, instagramové súťaže, posty a občas aj stories. Tie budú slúžiť na podporu našich alebo klientskych aktivít. Máme svoje templates a aj keď väčšinou pracuješ s hotovým zadaním, chceme robiť výnimočné veci, takže očakávame, že do ich tvorby budeš zasahovať a zlepšovať ich.
- Nebudeš robiť nič v spojitosti s webovou grafikou a vývojom webu (UI a UX dizajn).
Čo u nás nájdeš?
- Prácu na zaujímavých zadaniach lokálnych aj globálnych značkách
- Prácu v medzinárodnej a rýchlo rastúcej firme s kolegami, ktorých práca baví.
- Flexibilné pracovné prostredie (homeoffice, inovatívne komunikačné a iné pracovné nástroje)
- Benefity, ako napríklad zľavy na lístky do kina alebo oblečenie
- Kredit na vzdelávanie v rámci tvojej profesie
- Nové moderné kancelárie
Odmena a nástup:
Ide o flexibilnú part-time pozíciu, no vieme sa dohodnúť aj na odmene na základe odrobených hodín.
Odmena - od 700 eur, ideálne živnosť , nástup ASAP.
Base je v Bratislave, ale nezáleží nám odkiaľ si. Máš možnosť pracovať fully remote, budeš vytvárať zadania aj pre Refresher CZ aj SK, takže môžeš sedieť v jednej z krajín.
Máš záujem?
Vypracuj nasledovné zadanie:
1. Thumbnail na youtube video:
https://www.youtube.com/watch?v=FrisJSp-XIw&ab_channel=REFRESHERCZ
- Téma videa je - “Kde bydlíš a za kolik”, preto by to aj thumb mal evokovať.
- Na thumbe musí byť - moderátorka, viditeľný refresher mikrofón, 1 - 2 respondenti z videa, nápis “Kde bydlíš a za kolik?”
- Snaž sa thumb pripraviť tak, aby sme z neho vedeli vyčítať o čom je video, aj bez toho, aby sme si prečítali jeho nadpis.
Rozmer: 1920x1080
2. Instagramový carousel
- Na Instagramový carousel spracuj tému dňa “Blue Monday”. Použi hotové texty nižšie.
- Carousel musí mať minimálne 4 slide-y (môže mať viac).
- Nezabúdaj na hierarchiu a čitateľnosť textu 😉.
- Bežný instagramový fanúšík scrolluje rýchlo, tak sa snaž zachytiť jeho pozornosť.
Slide 1:
Dnes, 20. ledna je Blue Monday. Proč je třetí lednové pondělí smutným dnem?
Slide 2:
Modré pondělí = najdepresívnejší den v roku. Proč tomu je tak?
Slide 3:
Počasí - leden je v mnoha zemích chladný a tmavý měsíc. Finanční stres - lidé se po svátcích často potýkají s dluhy. Porušená novoroční předsevzetí - pocity neúspěchu mohou ovlivnit náladu. Motivace a pocit potřeby jednat - po svátcích se někteří cítí demotivovaní a ztrácejí energii.
Slide 4:
Kam se můžeš obrátit?
Linka bezpečí 116 111
Linka pro rodinu a školu 116 000
Linka první psychické pomoci 116 123
Linka důvěry 284 016 666
Rozmer: IG post