Cieľom spolupráce je podporiť pozitívnu zmenu prostredníctvom spoločných hodnôt, akcie a športu.
Futbalový klub AC Miláno sa spojil s talianskou luxusnou módnou značkou Off-White. Ako sa uvádza v pôvodnej tlačovej správe, Off-White je novým „oficiálnym kurátorom štýlu a kultúry“ talianskeho klubu, ktorý sa aktuálne nachádza na 5. mieste talianskej ligy Serie A.
Off-White bude poskytovať oblečenie pre mužské a ženské tímy. Cieľom spolupráce je podporiť pozitívnu zmenu prostredníctvom spoločných hodnôt, akcie a športu. Prvýkrát si unikátnu kolekciu obliekli hráči v Londýne pred stredajším zápasom Ligy majstrov proti Chelsea. V bundách Off-White x AC Miláno sa hráči prešli aj po štadióne Stamford Bridge.
V rámci partnerstva futbalového klubu a luxusnej streetwearovej značky vyšli krémové univerzitné bundy pripomínajúce tie, ktoré vytvoril zosnulý Virgil Abloh pre Louis Vuitton ešte ako jeho kreatívny riaditeľ. Na bundách sa nachádzajú rôzne nášivky s iniciálami klubu, číslom daného hráča či Virgilovo priezvisko a zozadu veľký maskot klubu – kreslený čert Milanello so žezlom, na ktorom je logo Off-White.
Klub so značkou, ktorú založil ghansko-americký návrhár Virgil Abloh, predstavil aj nové elegantné tímové obleky s vyšívanými červenými záplatami na rukávoch s nápisom „Podporujem šport pre zmenu“.
Okrem toho sa milánske mužstvo včera po uliciach Londýna prevážalo v čierno-červenom autobuse s logom AC Miláno a Off-White. Súčasťou dizajnu customizovaného klubového autobusu sú aj Virgilove typické úvodzovky, ktorých zámerom je už tradične ironizácia. V tomto prípade „players inside“ (hráči vnútri).
„Táto spolupráca je ambiciózny projekt, ktorý zahŕňa dve inovatívne a globálne značky. Ako klub máme veľmi definované princípy. Kultúrna inkluzivita a rovnosť sú v popredí nášho podnikania,“ uviedol v oficiálnom stanovisku finančný riaditeľ AC Miláno Casper Stylsvig.
„Preto sme hrdí, že sa môžeme vydať na túto cestu so značkou Off-White™, s ktorou Rossoneri zdieľajú spoločnú víziu a spoločnú misiu. Nová cesta je ďalším dôkazom schopnosti AC Miláno nadviazať kontakt s mladšími generáciami prostredníctvom konvergencie futbalu s inými sektormi,“ dodal Stylsvig.