Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
17. februára 2021, 6:27
Čas čítania 0:36
Marián Mauik Biel

Vybaviť si veci s O2 sa už dá aj cez WhatsApp. Ako prvý operátor vie komunikovať aj na tejto obľúbenej platforme

TECH O2
Uložiť Uložené

Výhodou je, že ako pri klasickom chatovaní cez WhatsApp, aj s operátorom môžeš komunikovať kedykoľvek a všetko ostáva uložené v histórii.

O2 sa snaží pôsobiť ako bezprostredný operátor so stratégiou „digitálnosti a ľudskosti“. V rámci toho teraz pridáva novú možnosť ako komunikovať s jeho zákazníckym centrom pri vybavovaní všetkého – od faktúr až po aktiváciu alebo rušenie služieb.

Odporúčané
O2 ku svojim Smart paušálom pridáva predplatné na Refresher O2 ku svojim Smart paušálom pridáva predplatné na Refresher 10. novembra 2020, 16:19

Od dnešného dňa sa okrem osobnej návštevy predajne, ktorá v tejto dobe nie je najlepší nápad, telefonickej linky alebo chatov na webe operátora či cez Facebook, dá oficiálne komunikovať už aj cez aplikáciu WhatsApp. Presne tak isto, ako pri akomkoľvek inom WhatsApp chate stačí vybrať O2 z kontaktov a debatovať. Ak operátora nemáš medzi kontaktami, tak chat začneš na čísle 0949 949 949 alebo 0949 949 940.

Domov
Zdieľať
Diskusia