Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
3. októbra 2020 o 18:03
Čas čítania 0:42
Daniel Mikolášik

Uhorka, použitá ponožka či deravý vankúš v reklame na Pornhub spievajú, aby si ich nepoužíval pri masturbácii

ZAUJÍMAVOSTI PORNHUB SEXUÁLNE POMÔCKY
Uložiť Uložené

Namiesto nich si máš vybrať z bohatej ponuky sexuálnych pomôcok z Pornhub obchodu.

Pornhub prichádza s ďalšou uletenou reklamou, tentokrát na ich novú sadu sexuálnych pomôcok a hračiek pre dospelých. Nájdeš v nej napríklad vibrátory, análne kolíky, umelé vagíny, prstene na penis či BDSM pomôcky. Takmer všetky majú na sebe logo Pornhub.

Novú kolekciu sexuálnych hračiek pornografický gigant promuje tak, ako sme zvyknutí. Vtipne, výstižne a do istej miery aj bizarne. V dvojminútovom spote spievajú viaceré „domáce predmety“, aby si ich už konečne prestal používať na masturbáciu, a namiesto nich si vybral z bohatej ponuky sexuálnych pomôcok z Pornhub obchodu.

Odporúčané
Vyskúšali sme Pornhub Premium. Oplatí sa? Vyskúšali sme Pornhub Premium. Oplatí sa? 16. decembra 2018 o 14:30

Vo videu do upravenej verzie známej skladby The Bad Touch od americkej kapely Bloodhound Gang s pozmeneným textom spievajú napríklad uhorka, použitá ponožka, deravý vankúš, sprchová hlavica, jablkový koláč či vibračná elektrická zubná kefka.

Celá kampaň nesie názov „To nie je moja práca“. O réžiu sa postarala influencerka Alice Moitié a podľa oficiálnej tlačovej správy vychádzajú všetky „poškvrnené“ predmety vo videu zo skutočných príbehov.

„Kvôli tejto kampani sme vykonali neuveriteľné množstvo prieskumov. Prechádzali sme online fóra a stovky článkov, aby sme našli tie najdivokejšie predmety, ktoré ľudia radi používajú ako svoje sexuálne hračky,“ uviedol David Martin Angelus, kreatívny riaditeľ kampane.

Domov
Zdieľať
Diskusia