Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
25. augusta 2020 o 12:35
Čas čítania 0:54
Richard Balog

Louis Vuitton vstupuje do sveta skejtbordingu. Módna značka pod svoje krídla vzala jazdca Luciena Clarka

Louis Vuitton vstupuje do sveta skejtbordingu. Módna značka pod svoje krídla vzala jazdca Luciena Clarka
Zdroj: Wikimedia Commons (Myles Kalus) / Instagram (@lucienclarke)
MÓDA MÓDA REFRESHER
Uložiť Uložené

Nečakanú novinku nám prostredníctvom Instagramu oznámil samotný riaditeľ svetoznámej značky, Virgil Abloh.

Francúzska pýcha módneho priemyslu sa vďaka kontroverznosti a zároveň obľúbenosti Virgila Abloha neustále drží na očiach širokého spektra verejnosti, a to sa vedeniu konzorcia LVMH jednoducho musí páčiť. Umelecký riaditeľ mužskej sekcie Louis Vuitton svetu pritom len pred niekoľkými hodinami oznámil nečakanú novinku, vstup značky do sveta skejtbordingu

Odporúčané
Virgil Abloh a jeho Nebo na Zemi má skvelú kampaň. Takto vyzerá kolekcia jeseň/zima 2020 pod krídlami Louis Vuitton Virgil Abloh a jeho Nebo na Zemi má skvelú kampaň. Takto vyzerá kolekcia jeseň/zima 2020 pod krídlami Louis Vuitton 21. augusta 2020 o 12:15

Americký návrhár sa nikdy netajil svojou láskou k pouličnej kultúre, ktorá sa do veľkej miery prenáša aj do jednotlivých návrhov či už pod záštitou Off-White™, ale tiež LV. Tentokrát však zachádza ešte ďalej a jamajskému jazdcovi Lucienovi Clarkovi ponúkol spoluprácu, aká sa neodmieta.  

V 166-ročnej histórii značky bude prvým skejtbordistom, ktorý bude sponzorovaný kúskami Louis Vuitton a navyše dostáva vlastnú siluetu tenisiek. Podľa zatiaľ dostupných záberov ide o model vzhľadovo typický pre zlatú éru tohto športu z prelomu milénií, čo už dopredu značí enormný úspech najmä medzi mladými ľuďmi. 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by @virgilabloh on

Vôbec prvá reklamná prezentácia jednotlivých dizajnov sa nachádza na stránkach nového vydania legendárneho magazínu Thrasher, ktorý si zatiaľ môžeš vychutnať aspoň prostredníctvom krátkych video ukážok.  Až časom uvidíme, ako dlho táto spolupráca bude fungovať a či obom stranám prinesie očakávanie ovocie alebo postupne zapadne prachom... Oveľa pravdepodobnejší je však prvý scenár, keďže Virgil väčšinu svojich prác premení na zlatý poklad. 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by LUCIEN CLARKE (@lucienclarke) on

Domov
Zdieľať
Diskusia