Koronavírus ich úplne zničil a nepomohli ani chýrne reklamy.
Klenoty Aurom bola najväčšia sieť predajní so šperkami na Slovensku, svoje pobočky mali vo viacerých obchodných centrách. Značka sa preslávila viacerými sexistickými kampaňami, najskôr využitím nahých modeliek, ktoré na sebe mali iba šperky, neskôr sériou sexistických vizuálov, ktoré dokonca ocenili anticenou Sexistický kix. Firma napokon na Slovensku končí, pre koronavírus sa dostala do finančných ťažkostí.
Preslávili ich reklamy, zničil ich koronavírus
Klenotníctvo Aurum sa do povedomia dostalo v roku 2018 vďaka rozsiahlej reklame. Obsahovala niekoľko vizuálov, ktoré boli do značnej miery aj sexistické a toho času niektorých aj pobúrili. Ďalší sa však na nich skvele zabavili.
Ľuďom radili, aby muž nebol k**** a žene šperk konečne kúpil, alebo aby zabudol na slovo zlatokopka, bol chlap a ten prsteň žene kúpil. Ďalší bilboard vysvetľoval, ako muži zbožňujú, keď ich ženy škrabkajú po chrbte, pričom ženy zbožňujú, keď ich muži ocenia šperkami.