Fotí sa o zrkadlo, na dovolenke pri mori aj počas protestov za záchranu včiel.
Influencerom môže byť dnes každý, kto tvorí dostatočne atraktívny obsah na to, aby ho sledovalo dostatočne veľa ľudí – v prvom rade v súvislosti s tým, aké sú jeho aktivity. Presne to si povedala aj francúzska nadácia, resp. filantropická sieť Fondation de France pomáhajúca v oblasti medicíny, kultúry, zdravotníctva aj životného prostredia.
S cieľom poukázať na masívny výhyn včiel vytvorila agentúra instagramový profil @bee_nfluencer, na ktorom sa prezentuje ako influencerka predstaviteľka tohto dôležitého hmyzu, informuje CNN. Verejnosť si často neuvedomuje, že práve včely majú veľkú zásluhu na produkcii potravy. Podľa amerického ministerstva poľnohospodárstva USDA sú dokonca zodpovedné za každé tretie sústo, ktoré obyvatelia Spojených štátov vložia do úst.
Francúzska včela robí na Instagrame presne to, čo jej ľudskí kolegovia – influenceri. Fotí sa o zrkadlo, pridáva fotky zo svojich cestovateľských zážitkov, voľnočasových aktivít a svojej práce, ktorou je práve opeľovanie. Zároveň vyjadruje svoj názor, zúčastňuje sa protestov za záchranu včiel a tak trochu paroduje všetko, na čo sme u ľudí zvyknutí. Napríklad fotenie nôh na pláži.
Popritom v popisoch popisuje problémy včiel, dozvedáme sa, že ročne len vo Francúzsku vyhynie 30 % z nich. Je otvorená aj spoluprácam, avšak len so značkami, ktorých myšlienka sa stotožňuje s aktivitami nadácie. Za pár mesiacov nazbierala bee–fluencerka už 160-tisíc sledovateľov, ktorí sledujú jej cestu.