Medzinárodná organizácia Conservation International chce verejnosť upozorniť na to, ako zaťažujeme životné prostredie.
Medzinárodná nezisková organizácia Conservation International odmieta používanie jednorazových plastov. Proti plastom bojuje dlhodobo, ale vo svojej najnovšej kampani upozorňuje na zbytočné balenia, ktoré by si mohol nájsť v obchodoch. Určite si v potravinách narazil na produkty ako šalátové uhorky, ktoré majú vlastnú šupku, lenže v regáloch ležia obalené v jednorazových plastoch.
Reťazec Kaufland nedávno oznámil, že takéto slovenské uhorky už nebude predávať v zbytočných obaloch. Správa potešila tisícky Slovákov a ktovie, či sa Kaufland nenechal inšpirovať práve kampaňou Conservation International, ktorej hlavné motto znie „Žiadna ovocná šupka sa nerozkladá 400 rokov, zastavme toto bláznovstvo.“
V kampani preto máš možnosť vidieť ovocie ako mandarínky či banán, ale aj avokádo. Obchody často neriešia, že ovocie má vlastnú prirodzenú šupku, a tak ho už netreba dodatočne baliť do žiadneho plastu. Na kampaň pritom upozornila stránka Marketinger.
Fotografie vyzerajú už na prvý pohľad bizarne, čo bolo cieľom celej kampane. Keď sa pozrieš na banán s hrubou šupkou zabalený v jednorazovom plaste, má to v tebe vyvolať pobúrenie, že by si mal takéto balenia rovno odmietať a bojkotovať.