Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 29. 10. 2020 meniny má Klára

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Tech - Autá
2
Martin Mičuda
23. marec 2019, 11:07
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line

Chystaný Tucson N spoznáva svojho predskokana.

Martin Mičuda
23. marec 2019, 11:07
Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line
Zdroj: hyundai.news

Asi nemožno pochybovať o tom, že i30 N sa stal obrovským hitom, ba čo viac, jeho príchod na scénu sa nesie doslova v zmysle hesla from zero to hero, keďže napríklad na slovenskom trhu sa prvý hothatch značky Hyundai stal najpredávanejším modelom tejto triedy v roku 2018.

 

Kórejci na obrovský úspech reagujú a už teraz avizujú príchod ďalších N-kových modelov. V tomto momente Hyundai potvrdil chystané verzie i20 N, ale aj Tucson N, ktorého príchod je pozorne sledovaný. Kedy príde je stále nejasné, Hyundai ale čakanie skracuje novým variantom Tucson N Line.

 

Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line

 

Ten zastupuje akýsi medzistupeň medzi klasickými verziami a očakávaným N-kom, ktorý by mal dostať vyše 300 koní. Najpredávanejšie SUV na Slovensku vo verzii N Line zaujme hlavne športovejšie strihnutým exteriérom, ktorému dominuje nový predný nárazník s väčšími otvormi a špecificky tvarovanými LED-kami.

 

Hlavné full-LED svetlá dostali čierny podklad, čierna je aj maska s výraznou štruktúrou a napokon aj samotné 19” disky. V kokpite si miesto našli červené detaily. O pohon sa budú starať tri agregáty. 

 

Benzínový štvorvalec 1.6 T-GDi s výkonom 130 kW / 177 koní a napokon dva naftové štvorvalce – 1.6 CRDi s výkonom 100 kW / 136 koní a následne vrcholný variant 2.0 CRDi s výkonom 136 kW / 186 koní a štandardným pohonom všetkých štyroch kolies. Vo všetkých prípadoch je štandardom 6-stupňový manuál, za príplatok je 7-stupňová dvojspojková prevodovka, respektíve 8-stupňový automat pre vrcholný dvojliter. Dieselové jednotky sú pritom mild-hybridy, keďže spolupracujú so 48 V sieťou. 

 

Zobraziť galériu 13 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
5
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.