Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
23. marca 2019 o 11:07
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line

Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line
Zdroj: <a rel="nofollow noopener" target="_blank" href="https://www.hyundai.news/eu/gallery/model-news/sportier-and-more-efficient-new-hyundai-tucson-becomes-first-suv-with-n-line-treatment/0/images/" onclick="gaTrack('article', 'bottom', 'source');">hyundai.news</a>
TECH HYUNDAI
Uložiť Uložené

Chystaný Tucson N spoznáva svojho predskokana.

Asi nemožno pochybovať o tom, že i30 N sa stal obrovským hitom, ba čo viac, jeho príchod na scénu sa nesie doslova v zmysle hesla from zero to hero, keďže napríklad na slovenskom trhu sa prvý hothatch značky Hyundai stal najpredávanejším modelom tejto triedy v roku 2018.

Kórejci na obrovský úspech reagujú a už teraz avizujú príchod ďalších N-kových modelov. V tomto momente Hyundai potvrdil chystané verzie i20 N, ale aj Tucson N, ktorého príchod je pozorne sledovaný. Kedy príde je stále nejasné, Hyundai ale čakanie skracuje novým variantom Tucson N Line.

Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line
Zdroj: www.hyundai.news

Ten zastupuje akýsi medzistupeň medzi klasickými verziami a očakávaným N-kom, ktorý by mal dostať vyše 300 koní. Najpredávanejšie SUV na Slovensku vo verzii N Line zaujme hlavne športovejšie strihnutým exteriérom, ktorému dominuje nový predný nárazník s väčšími otvormi a špecificky tvarovanými LED-kami.

Hlavné full-LED svetlá dostali čierny podklad, čierna je aj maska s výraznou štruktúrou a napokon aj samotné 19” disky. V kokpite si miesto našli červené detaily. O pohon sa budú starať tri agregáty. 

Benzínový štvorvalec 1.6 T-GDi s výkonom 130 kW / 177 koní a napokon dva naftové štvorvalce – 1.6 CRDi s výkonom 100 kW / 136 koní a následne vrcholný variant 2.0 CRDi s výkonom 136 kW / 186 koní a štandardným pohonom všetkých štyroch kolies. Vo všetkých prípadoch je štandardom 6-stupňový manuál, za príplatok je 7-stupňová dvojspojková prevodovka, respektíve 8-stupňový automat pre vrcholný dvojliter. Dieselové jednotky sú pritom mild-hybridy, keďže spolupracujú so 48 V sieťou. 

Domov
Zdieľať
Diskusia