Ak si s priateľkou k večernej pizzi dávaš „jedno veľké“, možno sa v týchto obrázkoch nájdeš aj ty.
Žena sa stará o domácnosť a muž zarába peniaze, manželka pripravuje raňajky a manžel sa chystá do práce. Tieto stereotypy do 21. storočia už jednoducho nepatria. Daný fakt si uvedomila aj svetovo známa značka piva Budweiser, a preto sa rozhodla vynoviť svoje staré reklamné plagáty.
Pivo nepatrí iba do ruky ťažko pracujúcich mužov. Aj ženy si neraz vychutnajú dobre načapovaný zlatistý mok. A nielen s kamarátkami, ale taktiež s partnerom, s ktorým si k príjemnému večeru nezabudnú objednať aj pizzu. Spoznávaš v upravených plagátoch svoje kamarátky či partnerku?
1958
2019
1962
2019
1956
2019
Čo si myslíš o vynovených plagátoch?
Sú skvelé, odrážajú modernú dobu
Nepáčia sa mi, stará verzia bola lepšia
Sú skvelé, odrážajú modernú dobu
149
Hlasov
Nepáčia sa mi, stará verzia bola lepšia
85
Hlasov