Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Ak si s priateľkou k večernej pizzi dávaš „jedno veľké“, možno sa v týchto obrázkoch nájdeš aj ty.
Žena sa stará o domácnosť a muž zarába peniaze, manželka pripravuje raňajky a manžel sa chystá do práce. Tieto stereotypy do 21. storočia už jednoducho nepatria. Daný fakt si uvedomila aj svetovo známa značka piva Budweiser, a preto sa rozhodla vynoviť svoje staré reklamné plagáty.
Pivo nepatrí iba do ruky ťažko pracujúcich mužov. Aj ženy si neraz vychutnajú dobre načapovaný zlatistý mok. A nielen s kamarátkami, ale taktiež s partnerom, s ktorým si k príjemnému večeru nezabudnú objednať aj pizzu. Spoznávaš v upravených plagátoch svoje kamarátky či partnerku?
1958
Žena už nemusí nalievať mužovi pivo. Budweisser modernizuje staré sexistické reklamy Zdroj: www.budweiser.com
2019
Žena už nemusí nalievať mužovi pivo. Budweisser modernizuje staré sexistické reklamy Zdroj: www.budweiser.com
1962
Žena už nemusí nalievať mužovi pivo. Budweisser modernizuje staré sexistické reklamy Zdroj: www.budweiser.com
2019
Žena už nemusí nalievať mužovi pivo. Budweisser modernizuje staré sexistické reklamy Zdroj: www.budweiser.com
1956
Žena už nemusí nalievať mužovi pivo. Budweisser modernizuje staré sexistické reklamy Zdroj: www.budweiser.com
2019
Žena už nemusí nalievať mužovi pivo. Budweisser modernizuje staré sexistické reklamy Zdroj: www.budweiser.com