Spoluprácam sa naozaj nekladú hranice.
Supreme blázni svet módy už niekoľko rokov a o značku sa, často bohužiaľ, zaujíma aj hromada Slovákov. Dropy nových kúskov sú počas sezóny každý týždeň a nie je žiadnym tajomstvom, že sa značka nebála aj niekoľkých odvážnych kúskov. Či už ide o pinballový stôl, kanoe, váhu na drogy či zaváraninové poháre, všetko sa vypredalo za pár minút a nám sa ostáva len pýtať, či stále ide o brand spojený so skateboardingom.
Tak či onak, Supreme pred niekoľkými hodinami konečne umožnila aj menej majetnejším, aby vlastnili nejaký produkt s ich logom. Značka sa totiž spojila s obrovským americkým denníkom New York Post a na titulnej strane sa v utorok zjavilo ich ikonické červené logo.
Vypichnúť treba minimalistický dizajn, iná značka by sa zrejme spoľahla na komplikovanú a pútavú grafiku, no práve neveľké červené Supreme logo bolo to, ktoré sa na noviny nakoniec dostalo. Logo sa nachádza aj na dvoch prílohách, vrátane športovej – a New York Post sa v stánkoch predáva za 1,50 $.
Ako sa však dá predpokladať, reselleri nespia a aj keď stredajšie kolabo so Supreme nikto nepredpokladal, už ráno bola väčšina trafík v najväčšom americkom meste beznádejne vypredaná a kópie sa zjavili kde inde než na eBayi. Výtlačky New York Post x Supreme idú za 30 $, 50 $ aj 85 $, nájdeš však aj 20 kusov za rovných 150 $.