Bohužiaľ sa má údajne predávať obzvlášť len na japonskom trhu.
Keď niekto povie názov Coca-Cola, každý z nás si v mysli predstaví lahodný hnedý sýtený nápoj s množstvom cukru, kofeínu či kalórií. Toto však čoskoro už nebude úplne platiť. Minimálne nie v Japonsku, kde sa spoločnosť rozhodla pridať do svojej ponuky transparentný nápoj s názvom Coca-Cola Clear.
V minulosti sa o podobný krok pokúšala aj konkurenčná Pepsi, avšak bez úspechu. Receptúra v novom priehľadnom kolovom nápoji od Coca-Coly úplne eliminovala karamel, ktorý môže za typickú farbu, vďaka ktorej ju každý pozná. Chuť by ale však mala zostať úplne rovnaká, bez žiadnych citeľných zmien. Novinka by dokonca mala byť úplne bez kalórií. Výrobný tím v testovacích fázach najskôr vyskúšal 50 rôznych receptov, kým vybral ten správny.
Obľúbený nápoj mnohých ľudí sa v priehľadnej verzii dostane do predajní už zajtra, 11. júna, no bohužiaľ iba v krajine vychádzajúceho slnka. Spoločnosť údajne zatiaľ ani neplánuje expandovať do iných krajín sveta. No ak sa nádejná novinka osvedčí, možno sa jej v budúcnosti dočkáme aj my.