Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
30. marca 2017 o 22:34
Čas čítania 0:00
Jakub P.

Spoločnosť H&M predstavuje novú značku Arket. Bude drahšia a prvý obchod otvorí na konci leta v Londýne

MÓDA H&M
Uložiť Uložené

Švédsky gigant má v porovnaní s minulým rokom menší zisk a na potreby zákazníkov nereaguje tak pružne ako konkurencia, a tak prichádza s viacerými novinkami.

Do portfólia švédskeho giganta Hennes & Mauritz patria aktuálne okrem rovnomennej značky aj brandy ako Cheap Monday či Weekday, no zdá sa, že populárna spoločnosť ho v najbližšej dobe rozšíri najmenej o jedno meno. Na trh s oblečením totiž prinesie novú značku Arket, ktorou sa pokúsi uchmatnúť si z neho ešte väčšiu časť. Prvá kamenná predajňa Arket bude otvorená v Londýne na konci leta spoločne s e-shopom, ktorý bude zatiaľ dostupný v 18 krajinách. Potom prídu na rad mestá ako Mníchov, Kodaň a Brusel. Vybrané predajne budú navyše ponúkať aj kaviareň.

Na rozdiel od bežných H&M produktov budú veci predávané v obchodoch Arket trochu drahšie, napríklad košele sa budú pohybovať v rozmedzí 39 až 115 €. Ponuka zahrnie ako dámske, tak pánske a detské kúsky, ale chýbať nebudú ani veci na skrášlenie domova. Popri vlastných Arket produktoch sa v predajniach dostaneš aj k iným značkám, ktoré budú pravdepodobne oznámené priebežne.

Spoločnosť H&M predstavuje novú značku Arket. Bude drahšia a prvý obchod otvorí na konci leta v Londýne
Spoločnosť H&M predstavuje novú značku Arket. Bude drahšia a prvý obchod otvorí na konci leta v Londýne Zdroj: businessoffashion.com

Uvedením novej značky na trh reaguje Hennes & Mauritz na 3,5-percentný pokles profitu v prvom kvartáli roku 2017 v porovnaní s rokom predošlým. Údajne za to môže silná konkurencia, ktorá dokáže rýchlejšie reagovať na dianie v módnom svete a na priania zákazníkov. Aj preto sa švédsky reťazec rozhodol, že investuje i do logistiky. Aké výsledky to prinesie, ukáže až čas. 

Domov
Zdieľať
Diskusia