Victoria's Secret Fashion Show 2025
15. októbra v New Yorku sme videli veľkolepú prehliadku v podaní Victoria's Secret s množstvom známych modeliek, ktoré sú dlhé roky úzko späté s populárnou značkou.
Šou otvorila Jasmine Tookes, ktorá prešla po móle s viditeľne tehotenským bruškom, čo sa stalo jedným z najsilnejších momentov večera. Na prehliadke zahviezdilo množstvo známych anjelikov – Adriana Lima, Candice Swanepoel, Barbara Palvin či Alessandra Ambrosio, ale tiež Gigi a Bella Hadid. Debut absolvovali Emily Ratajkowski či basketbalistka Angel Reese.
Okrem dokonalej prezentácie najnovších návrhov z dielní Victoria's Secret, nechýbali ani hudobné vystúpenia od legendárnej raperky Missy Elliott, Madison Beer, latino hviezdy Karol G a K-pop skupiny TWICE, vďaka čomu večer spojil módu, hudbu a pop kultúru.
Spríjemni si sviatočný čas a pozri si 50-minútový záznam z tohtoročnej prehliadky Victoria's Secret, ktorá bola nabitá ženskou krásou a sexepílom.
Prada kúpila módny dom Versace za približne 1,4 miliardy eur
Luxusný sektor má obrovskú novinku. Prada Group uzatvorila 2. decembra obchod v hodnote približne 1,4 miliardy eur, keď kúpila módny dom Versace od Capri Holdings po získaní všetkých potrebných regulačných povolení.
Odvážny krok, ktorý spája dvoch významných talianskych hráčov v oblasti high fashion, má za cieľ oživiť výkonnosť Versace po období slabých výsledkov pod americkými krídlami a posilniť pozíciu Prada Group, aby lepšie konkurovala globálnym gigantom v oblasti luxusného tovaru, ako je konzorcium LVMH alebo Kering.
Možný je aj návrat Donatelly Versace na návrhársku pozíciu, keďže taliansky módny dom 4. decembra oznámil koniec spolupráce s Dariom Vitalem len po deviatich mesiacoch od vymenovania za kreatívneho riaditeľa.
Virálny merch k filmu Marty Supreme s Timothéem Chalametom
Kúsky s logom „Marty Supreme“ boli v posledných týždňoch všade, pričom všetko odštartoval herec Timothée Chalamet ako promo k novému filmu s rovnomenným názvom, ktorý mal premiéru v októbri na filmovom festivale v New Yorku.
Merch, ktorý pôsobí moderne, minimalisticky a zároveň má vintage vibe 70. rokov, vznikol v spolupráci so značkou NAHMIAS a dostupný je v pop-up obchodoch v USA. Dominantné sú najmä oversized športové bundy s jednoduchým vzhľadom doplneným o logo filmu Marty Supreme, ale k dispozícii sú tiež mikiny a tričká v rôznych farebných vyhotoveniach z kvalitných materiálov. Ceny kúskov sú na resell trhu niekoľkonásobne vyššie – napríklad červená bunda je v predaji od približne 1 400 eur.
V modeloch si mohol/mohla okrem Chalameta vidieť tiež Kylie Jenner, Kid Cudiho alebo Toma Bradyho.