Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. júla 2024 o 15:32
Čas čítania 2:43
Anastázie Ungerová

Hľadáme office support!

REFRESHER JOB SK
Uložiť Uložené

Nebaví ťa stereotyp? Poď sa starať o pohodu kolegov a každý deň zažívať niečo nové!

Sme Refresher, svet modernej generácie. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca, alebo utlmiť divný trend. Okrem vtipných a jednoduchých článkov sa snažíme tvoriť aj hodnotné a náučné texty, predstavovať lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, písať recenzie, natáčať reportáže a rôzne videá.

Máme vo veľkej miere mladý, moderne zmýšľajúci kolektív. Veľa skúsených zamestnancov, ale aj talentovaných ľudí, ktorí nemajú pracovné skúsenosti. Naša firemná kultúra je jednou z našich silných stránok. Vážime si každého jedného zamestnanca, proaktívny a šikovný človek má u nás zaručený kariérny postup a neobmedzené možnosti rastu.

Koho potrebujeme?
Pozícia je vhodná pre študentov, ale aj pre kohokoľvek, kto si chce vyplniť voľný čas či doplniť iný job. Tvoj pracovný čas by mal byť prevažne v poobedných hodinách, keď budeš striedať našu office manažérku.  


Na tejto pozícii určite nebudeš zažívať stereotyp, keďže budeš mať na starosti široké spektrum pracovných úloh od starostlivosti o chod kancelárií, prípravy rôznej dokumentácie až po pomoc s organizáciou eventov či teambuildingu. Pre človeka, ktorý navštívi naše priestory, budeš prvým kontaktom s Refresherom, a teda komunikatívnosť a príjemné vystupovanie by mali byť tvojou súčasťou. Prácu dokážeš skĺbiť so školou či iným jobom, pretože hľadáme niekoho na part time!

Prečo hľadáme office support?

V Bratislave máme veľký pekný office, v ktorom sa denne premelie viac ako 50 kolegov a veľa ďalších hostí. My potrebujeme niekoho, kto nám pomôže so starostlivosťou o tento priestor a všetkých týchto ľudí. 


Hľadáme niekoho, kto bude pravou rukou našej office manažérky, bude jej pomáhať s každodennými úlohami prioritne zameranými na chod nášho officu. Taktiež sa nám hodí niekto, kto nám dokáže pomôcť s neočakávanými pracovnými úlohami.  

Čo všetko bude náplňou tvojej práce? 

  • Celkovo bude náplňou tvojej práce udržiavať v práci pohodu kolegom, ale aj sebe.
  • Budeš sa snažiť udržiavať kanceláriu v poriadku a sledovať, či máme dostatok všetkého, čo je pre naše fungovanie nevyhnutné (kancelárske pomôcky, káva, voda…), a možno aj niečo navyše, čo nám prácu spríjemní. Dodávateľov týchto služieb budeš vyhľadávať a dodávky ich služieb zabezpečovať.
  • Spolu s našou office manažérkou budeš dozerať, či všetko v office funguje ako švajčiarske hodinky. Chceme, aby si na poriadok nielen dohliadal/-a, ale ho aj udržiaval/-a a aktívne k nemu kolegov podnecoval/-a.
  • Vybavovanie kuriérov a zásielok na pošte bude tiež tvojou zodpovednosťou.
  • Keďže budeš prvou osobou, ktorú návšteva uvidí, budeš práve ty tým človekom, ktorý bude tvoriť obraz o Refresheri zvnútra, a tak bude tvojou prácou návštevu príjemne privítať a usadiť, kým sa nezačne plánované stretnutie.
  • Kolegovia sa budú môcť na teba obrátiť, ak budú potrebovať pomoc s vybavením nejakého ad hoc tasku, ako napríklad objednanie darčeka na narodeniny pre kolegu, príprava dokumentov či pomoc pri príprave rekvizít na točenie/eventy. 
     

Požadované schopnosti a skúsenosti:

  • Predchádzajúce skúsenosti z oblasti office manažmentu sú výhodou, no nie podmienkou.
  • Mal/-a by si byť dobre zorganizovaný človek v rámci svojho času, kalendára aj ostatných pracovných procesov.
  • Budeš predstavovať prvý „živý“ kontakt v priestoroch Refresheru, a teda výborná komunikačná zručnosť je na tejto pozícii kľúčová.
  • Potrebuješ mať zvládnuté fungovanie s bežnými PC programami a nástrojmi.
  • Budeš prepínať medzi viacerými úlohami naraz, istá miera flexibility a adaptability bude len výhodou.
  • Tvoja flexibilita sa spája aj s plánovaním dní a časov, ktoré budeš u nás pracovať. Môže sa stať, že naša office manažérka nebude môcť byť v office a ty ju v tom prípade plne zastúpiš.
  • Očakávame schopnosť „nasať“ firmu, hľadáme niekoho, kto bude fit do našej existujúcej kultúry.
  • Vodičský preukaz je výhodou, nie podmienkou.
     

Požadované osobnostné vlastnosti:

  • Komunikatívnosť
  • Úprimnosť
  • Proaktivita
  • Vytrvalosť a odolnosť
  • Cit pre poriadok a detail
  • Dochvíľnosť
     

Čo u nás nájdeš:

  • Ľudí, ktorých ich práca baví a často je súčasťou aj ich osobného života.
    Relatívne rýchlorastúcu firmu.
  • Budeš pracovať vo finančne nezávislej, čisto slovenskej firme, ktorá mesačne obsluhuje približne 2 milióny ľudí, má 10-ročnú históriu a silné meno na mediálnom trhu.
  • V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
  • Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
  • Benefity ako vstupy na festivaly, lístky do kina, zľavy na oblečenie, vstupy/zľavy do fitka alebo kozmetického salónu.

Plat a nástup:

5 eur na hodinu na dohodu o brigádnickej práci študenta. Finálna odmena, samozrejme, závisí aj od tvojich skúseností. Nástup ASAP.


Miesto práce:
Bratislava

Čo máš spísať a kam poslať:

PRIHLÁS SA TU
Späť
Zdieľať
Diskusia