Okrem tunerov ako Alpina či AC Schnitzer tak čakanie na top model, špičkovú verziu M4, skracuje už aj Hamann.
BMW sa pravdepodobne rozhodlo predstaviť sériovú podobu vrcholného modelu radu 4, model M4, až budúci rok. Z toho sa najviac tešia známi tuneri, ktorí predstavujú jednu úpravu za druhou, keďže športová verzia v danej kategórii v portfóliu značky BMW zatiaľ chýba.
Okrem tunerov ako Alpina či AC Schnitzer tak čakanie na top model skracuje aj Hamann. Ten sa však v najnovšom podaní predviedol len decentne, teda čo sa zmeny exteriéru týka. Nové sú prakticky len efektné disky v dvoch prevedeniach a znížený podvozok o 20, respektíve 30 mm. Tým estetické úpravy končia. Potom však nasleduje úprava motorovej časti, ktorá sa dotkla skoro všetkých motorizácii, vrátane tých naftových. Spomeniem teda tie najlepšie. Naftové 430d ponúka 295 koní a 605 Nm, zatiaľ čo naftová verzia 435d s pohonom všetkých kolies xDrive disponuje po novom až 355 koňmi a naozaj slušných 695 N.m. Benzínový vrchol tvorí zatiaľ 435i, ktorého výkon je však po úpravách paradoxne trochu nižší, než v prípade úpravy naftového ekvivalentu. 348 koní a 449 Nm.