Range Rover Sport sa pýši naozaj vydareným bodykitom, ktorý dodal populárnemu SUV-čku agresívnejší a nadupanejší vzhľad.
Neviem, či to len ja mám taký pocit, ale tento rok sa roztrhlo viac vriec s tuningovými úpravami, než to bolo v minulosti. Jedným z najviac aktívnych tunerov bol nepochybne aj Startech. Ten v závere roka prináša úpravu pre najnovší prírastok do rodiny Land Roverov, pre nový Range Rover Sport v najnovšej generácii.
Range Rover Sport sa pýši naozaj vydareným bodykitom, ktorý dodal populárnemu SUV-čku agresívnejší a nadupanejší vzhľad. Vďačíme tomu najmä za výrazný predný nárazník s veľkým otvorom trochu pripomínajúcim špičkové E 63 AMG. Drsné predné partie doplňujú prídavné LED-diódy a na čierno nalakované všetky detaily vrátane mriežky chladiča. Bok vozu zdobia na červeno lakované výduchy vzduchu, no hlavne červeno-čierno 22" disky Monostar. Vzadu dominujú netradične orientované štyri koncovky výfukov a osamotená hmlovka, ktorá pripomína svojím umiestnením najmä talianské superšporty s koňom na kapote. Aj zadný nárazník je výrazné členený, nechýbajú bočné nadstavce, či strešné krídlo. Paráda.
RR-ko je o 25 mm nižšie k vozovke vďaka novým pružinám. Pod prednou kapotou kraľuje trojlitrový turbodiesel SDV6, ktorý po zaobstaraní kitu SD30 S od Startechu ponúka zvýšený výkon na 323 koní a 680 N.m. Poháňané sú všetky kolesá, v interiéri nájdeme výraznejšie prešívanie sedadiel a prístrojovej dosky, nové firemné prahy, pedále a koberčeky. Silu prenáša osemstupňová prevodovka ZF. Zrýchlenie z nuly na 100 km/h zvláda tento Range za 6,9 sekúnd a rozbehne sa na symbolickú rýchlosť 222 km/h. Cenové relácie neboli zverejnené, avšak o úpravy je už teraz veľký záujem. Nečudujem sa a vy?