Nemecký tuner AC Schnitzer reaguje na modernizáciu radu 5 a prináša svoje úpravy, ktoré sa dotkli exteriéru, ale aj motorizácii.
BMW si tento rok pre zákazníkov pripravilo síce naozaj minimalistický ale predsa, facelift pre rad 5. Nemecký tuner AC Schnitzer na modernizáciu reaguje a prináša svoje úpravy, ktoré sa dotkli exteriéru, ale aj motorizácii.
Pravdu povediac, nič radikálne nečakajte, čo sa bodykitu týka. Pribudol povestný spliter, ľudovo nazvaný lízatko, a tradičné disky úpravcu vo veľkostiach od 18 po 21'. Aerodynamický kit tak obnáša pozmenený predný nárazník, nový nadstavec prahov, zadný strešný spojler, či štvoricu výfukov v napodobenine difúzora. Čierna karoséria s čiernymi diskami vyzerajú síce naozaj dobre, ale nemôžem sa ubrániť dojmu, že už len klasický M packet vyzerá lepšie. 100 ľudí, 100 chutí.
AC Schnitzer sa však orientoval aj na úpravy motorizácii - čo je netradičné, tak skoro všetkých, ktoré BMW pre rad 5 ponúka. Naftové 520d dostalo 218 koní, 525d 258 koní, 530d ponúka už 309 koní a 535d až 360 koní, čo znamená, že došlo k navýšeniu v rozsahu až skoro 50 koní. Benzínové 518i-čko disponuje 294 koňmi, 535i má 360 koní a čerešničkou na torte je verzia 550i, ktorá má už slušných 525 koní. Bohužiaľ, zatiaľ neboli zverejnené žiadne rýchlostné parametre ani cenové relácie.