Pepsi, toto ti nikdy neodpustím, znie jeden z mnohých nahnevaných ľudí.
V novej vianočnej reklame na Pepsi sa spájajú veci, ktoré by sa spájať nemali. Aspoň to si myslia ľudia podľa nespočetného množstva príspevkov na sociálnych sieťach, v ktorom ľudia vyjadrujú znechutenie nad novým nápojom.
Pepsi s mliekom a k tomu sušienky
V reklame účinkuje 36-ročná herečka Lindsay Lohan, ktorá ochutná Santovu novú kombináciu. Do tradičného pohára mlieka si muž v červenom s veľkou bradou naleje čerstvo otvorenú plechovku Pepsi. Nový nápoj dostal názov pilk (zo spojenia slov Pepsi a milk, teda mlieko). V reklame sa hrajú s dvojzmyslami slov „naughty and nice“, teda poslušní a neposlušní, čo sa v angličtine používa v kontexte vianočných darčekov a Santovho zoznamu detí.
Neslušným nazýva Lohan práve nápoj Pilk. A ľudia na sociálnych sieťach s ňou súhlasia. Podľa Ladbible nápoj nazývajú nechutným. Kontroverzná kombinácia oživila aj večnú debatu Coca Cola vs. Pepsi (mlieko Pepsi nezachráni, smejú sa niektorí komentátori), okrem toho však množstvo influencerov nápoj zrejme v snahe vytvoriť virálny obsah ochutnáva. „Pepsi, nikdy ti to neodpustím,“ hovorí jeden z komentárov na Twitteri.
Iní však berú „pilk“ ako výzvu a skúšajú nový vianočný nápoj doma. Na Tiktoku trenduje zvuková nahrávka, v ktorej znie: „Ak to pije Lindsay Lohan, tak to budem piť aj ja.“ Samotný #pilk má pritom v čase písania článku takmer 45 miliónov pozretí.
@brookiebarry I don’t know how to feel #pepsiandmilk #milkandpepsi #lindsaylohan #pepsi #milk #fyp #pilk ♬ Funny Song - Cavendish Music
Portál Bon Appétit však pripomína, že verzia tohto drinku (teda spojenie sódy a mlieka) existuje roky a je veľmi populárna v juhoázijských krajinách. Nazývajú to doodh soda a nápoj je rozšírený najmä v Indii a v Pakistane.
Vychutnaj si nižšie reklamu (a podľa gusta pokojne k nej aj pohár pilku).