Netflix ohlasuje úspech svojho seriálu Squid Game.
Deadline informuje o veľkom úspechu Squid Game, ktorým sa pochválil aj samotný Netflix. V rámci prvých 28 dní od začiatku streamovania si juhokórejský seriál pozrelo aspoň na 2 minúty viac ako 111 miliónov účtov/domácností. Nový hit teda prekonal, lepšie povedané rozdrvil, predošlého držiteľa rekordu Bridgerton. Ten si za prvých 28 dní aspoň na 2 minúty zaplo viac ako 82 miliónov domácností.
Je škoda, že Netflix za videnie počíta každého diváka, ktorý daný program sleduje aspoň 2 minúty. Zďaleka potom nejde o relevantné údaje o sledovanosti. Ak totiž 90 % divákov seriál či film vypne po 2 minútach a už sa k nim nikdy nevráti, Netflix to aj tak počíta ako plnohodnotné videnie.
Aj tak je však úspech Squid Game fenomenálny. V podstate to znamená, že viac než každý druhý predplatiteľ Netflixu seriál zapol aspoň na 2 minúty (Netflix má v súčasnosti viac ako 210 miliónov predplatiteľov).
Seriál si zamilovali diváci po celom svete a v recenzii sme ti prezradili, že sa ani niet čomu čudovať. A aj keď má seriál svoje chyby, stále ide o originálny a svieži závan kreativity, ktorý ťa slušne pobaví. 2. séria stále nebola oficiálne oznámená.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021