Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
🥳 Vyhraj dovolenku v Ománe vďaka predplatnému Refresher+ 🌴
29. marca 2013 o 11:29
Čas čítania 0:00
Gabor Boros

Refresher.sk má nové logo

REFRESHER
Uložiť Uložené

REFRESHER zmenil logo, čo ty na to? Bolo načase... Predstavujeme ti refreshnutú verziu, daj nám vedieť čo si myslíš.

Refresher.sk má nové logo

Na facebooku sme prekročili hranicu 40 000 fanúšikov, mesačne nás navštívi viac ako štvrť milióna ľudí a tak je čas túto skutočnosť poriadne osláviť. Zmenili sme logo! Staré  neplnilo svoju funkciu tak, ako by sme si predstavovali, takže sme ho refreshli ako sa patrí. Od teraz ho budete vídavať dosť často. Budeme na tvojich obľúbených akciách, festivaloch a nosičoch tvojho obľúbeného interpreta. Taktiež vám prinesieme novú várku nálepiek s aktuálnym logom, keď sa po predchádzajúcich 5000ks akoby zem prepadla.

Logo pre nás navrhol a vytvoril slovenský grafický dizajnér Miro Kozel, ktorý sa špecializuje na tvorbu loga a firemnej identity. Jeho portfólio môžete nájsť na behance alebo na facebooku. Budeme radi, ak nám zanecháte váš feedback, myšlienky a pocity z nového loga. Zmena môže byť na prvý pohľad drastická, po dvoch rokoch starého loga, takže odporúčame ho trochu stráviť. Zanechajte komentár pod článkom alebo na našom facebooku.

Miro Kozel:

"Klient ma oslovil na redesign stávajúceho loga. Tým že sa portál REFRESHER.sk rozšíril, potreboval logo ktoré nebude primárne vyjadrovať jednu činnosť. Preto som hľadal cestu ako logo zjednodušiť, no zároveň aby mal nápad a podporoval ciele portálu. Hlavnú myšlienku pre Logomark som zvolil symbol refresh, tak ako ho poznáte napríklad z webových prehliadačov (symbol som chcel dostať do loga nenásilnou formou a preto som zvolil negatívny priestor), k nemu sa pridal symbol konverzácie (bublina), ktorú je možné ďalej použiť v komunikácii portálu (printové materiály, merchandising, atď.) a písmeno R. Písmo pre logotyp som zvolil Helveticu. Je výrazná, nadčasová, elegantná, vyjadruje emóciu je proste FRESH :)..."

 Ako vzniká nové logo a čo všetko to obnáša, si môžeš pozrieť v obrázkovej prezentácii.

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo

Refresher.sk má nové logo
Domov
Zdieľať
Diskusia