Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. októbra 2016, 13:16
Čas čítania 0:00
Alis

Trojica jesenných módnych kampaní značiek Kenzo, Calvin Klein a Marc Jacobs, ktoré musíš vidieť

MÓDA
Uložiť Uložené

Zaujímavé spovede celebrít, odviazaný tanec a ukážka bizarnosti tvoria základy 3 najlepších video kampaní sezóny.

Aj v tejto sezóne sa medzi celosvetovo uznávanými fashion značkami objavilo mnoho zaujímavých kampaní. Vybrali sme z nich 3 najlepšie, za ktorými je vidieť veľa kvalitnej práce, talent a poslanie. Začneme globálnou kampaňou značky Calvin Klein, v ktorej sa ukázali mnohé talentované osobnosti (spolu až 29 ľudí), medzi inými aj Kate Moss, Margot Robbie, Frank Ocean, Young Thug, Bella Hadid či Grace Coddington. O fotky a videá sa postaral Tyrone Lebon. Videami sa nesú rozhovory o láske a flirtovaní, takže sme sa dozvedeli rôzne zaujímavé informácie, napríklad či sa Margot cíti byť sexi, alebo či mala Kate už niekedy zlomené srdce.
 

Značka Kenzo pred mesiacom vypustila reklamné video, ktoré ihneď vzbudilo pozitívne reakcie. I keď ide o reklamu na parfum, video jednoznačne patrí do top trojky. Umeleckí riaditelia Carol Lim a Humberto Leon pretransformovali svoju víziu módy do ich prvej vône. Svet, ako ho predstavili, je plný odvahy, spontánnosti, prekvapenia, zábavy a pestrosti. Vyjadruje slobodu prejavu, rozmanitosti a kreativity. Režisérom videa je Spike Jonze a zahrala si v ňom herečka Margaret Qualley, ktorá takto mala možnosť ukázať svoj talent. Mimochodom, chce byť tanečníčkou a evidentne má na to.

K zaujímavým fashion videám tejto jesene bezpochyby patrí aj na prvý pohľad bizarná reklamná kampaň Marc Jacobs. Objavili sa v nej hviezdy ako Susan Sarandon, Missy Elliott, Cara Delevingne, Courtney Love, Marilyn Manson a iní. Režisérom je  Hype Williams. Podľa Jacobsa jednotlivci v kampani reprezentujú kolektívne stelesnenie lásky, čestnosti, odvahy, sily, kuriozity a inšpirácie. Spoločne otvárajú otázku čo je normálne, pričom skúmajú a posúvajú hranice. 

Späť
Zdieľať
Diskusia