Vďaka tisícom followerov je Luka aktuálne jedným z najpopulárnejších modelov, no pritom sa k móde dostal úplnou náhodou.
Za uplynulý rok sa v módnom priemysle podarilo preraziť viacerým nováčikom, ktorí možno neštudovali na prestížnej univerzite a s oblečením majú len praktické skúsenosti, no pritom dokážu ovplyvňovať masy. 18- ročný Luka Sabbat je ukážkovým príkladom dnešnej generácie módnych influencerov, ktorým v prehnanom slova zmysle stačí mať len tisíce followerov a nejaký ten názor na obliekanie. Pre renomované značky a módnych návrhárov je totiž najdôležitejšie byť videný a okrem známych tvárí šoubiznisu sa tak snažia zacieliť najmä generáciu millennials, pre ktorých sú sociálne siete domovom.
K modelingu sa Luka dostal úplnou náhodou, aj keď jeho mama, Jessica Romer pracovala ako stylistka Johna Galliana alebo Dior a jeho otec, Clark Sabbat navrhoval dámske oblečenie v Paríži. Mladý Newyorčan sa pred objektív postavil po prvýkrát keď mal 15 rokov, no pritom si chcel kúpiť len novú videohru. Jeho vzhľad a najmä účes upútal pozornosť Kevina Amata, ktorý v tom čase organizoval casting pre Hood by Air a Lukovi ponúkol okamžite zmluvu s ReQuest Model Management.
“Nikdy som sa nad módou tak nezamýšľal, viac než modeling ma zaujímal hip-hop, videohry alebo spánok.”
Od tej doby sa dostal do kampaní značiek ako Tommy Hilfiger, American Eagle, Pull & Bear alebo H&M, okrem toho sa stal jednou z hlavných tvárí adidasu s teniskami NMD a ako model vystúpil aj na Kanyeho prehliadke Season 1/2. Rovnako je v úzkom spojení s Virgilom Ablohom a jeho brandom Off-
"Kedysi som bol len obyčajný fuccboi."
Kampaň adidas Originals
Tommy Hilfiger Denim 2016
H&M Loves Coachella 2016
Wil Fry F/W 2015
Flandana F/W 2015
Luka ako Jimi Hendrix pre Vogue.
Season 1/2
Public School S/S 2016
Puma x Vashtie S/S 2015
Pre viac informácií zo sveta módy sleduj Restyler