Nechýbajú populárne tričká, ale ani tenisky či doplnky.
Vo svete módy sa v priebehu poslednej dekády len málo ľudí dokázalo uplatniť tak výrazným spôsobom, ako práve Virgil Abloh. Čoskoro 40-ročný návrhár sa od stáži v talianskom Fendi postupne posúval kariérnymi schodmi stále vyššie a dnes ho pokojne môžeme označiť za jedného z najvplyvnejších tvorcov súčasnosti.
Okrem toho, že od marca 2018 má na starosti celú pánsku sekciu v Louis Vuitton, tak neustále stíha zveľaďovať aj vlastnú značku Off-White™. Pod záštitou konzorcia New Guards Group dostáva dostatok možností na rozvoj jednotlivých procesov a aj finančných prostriedkov, vďaka ktorým dokázal preraziť aj na zahraničných, respektíve ázijských trhoch.
Tvrdou prácou a produktivitou si získal aj priazeň ostrieľanejších kolegov z fachu, pre ktorých môže byť vhodnou inšpiráciou pri ceste získavania si mladšej generácie klientov. Práve ľudia narodení medzi rokmi 1995-2005 totiž tvoria hlavnú kupnú silu produktov s logom Off-White™ na štítku.
Cena za jednotlivé kúsky pritom vôbec nie je nízka a často sa pohybuje rádovo v stovkách eur. To už sú sumy, za ktoré sa predávajú diela najznámejších módnych domov. Prečo by to však americký dizajnér nevyužil vo svoj prospech? Je to rovnaká situácia, ako napríklad s realitami v Bratislave, a teda kým dopyt prevyšuje ponuku, tak nie je dôvod ísť s cenou smerom nadol.