Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. júna 2020, 10:55
Čas čítania 1:28
Richard Balog

15 najzaujímavejších kúskov značky Off-White™, ktoré môžu byť teraz tvoje za zlomok pôvodnej sumy

15 najzaujímavejších kúskov značky Off-White™, ktoré môžu byť teraz tvoje za zlomok pôvodnej sumy
Zdroj: Off-White™
MÓDA MÓDA REFRESHER OFF-WHITE™
Uložiť Uložené

Nechýbajú populárne tričká, ale ani tenisky či doplnky.

Vo svete módy sa v priebehu poslednej dekády len málo ľudí dokázalo uplatniť tak výrazným spôsobom, ako práve Virgil Abloh.  Čoskoro 40-ročný návrhár sa od stáži v talianskom Fendi postupne posúval kariérnymi schodmi stále vyššie a dnes ho pokojne môžeme označiť za jedného z najvplyvnejších tvorcov súčasnosti. 

Okrem toho, že od marca 2018 má na starosti celú pánsku sekciu v Louis Vuitton, tak neustále stíha zveľaďovať aj vlastnú značku Off-White™. Pod záštitou konzorcia New Guards Group dostáva dostatok možností na rozvoj jednotlivých procesov a aj finančných prostriedkov, vďaka ktorým dokázal preraziť aj na zahraničných, respektíve ázijských trhoch. 

10 najzaujímavejších kúskov značky Off-White™, ktoré zmenili pohľad na smerovanie módneho priemyslu
Zdroj: Myles Kalus / Wikimedia Commons
Odporúčané
10 farebných párov tenisiek, vďaka ktorým sa nestratíš v dave a tvoja peňaženka nazaplače 10 farebných párov tenisiek, vďaka ktorým sa nestratíš v dave a tvoja peňaženka nazaplače 28. mája 2020, 18:44

Tvrdou prácou a produktivitou si získal aj priazeň ostrieľanejších kolegov z fachu, pre ktorých môže byť vhodnou inšpiráciou pri ceste získavania si mladšej generácie klientov. Práve ľudia narodení medzi rokmi 1995-2005 totiž tvoria hlavnú kupnú silu produktov s logom Off-White™ na štítku.  

Cena za jednotlivé kúsky pritom vôbec nie je nízka a často sa pohybuje rádovo v stovkách eur. To už sú sumy, za ktoré sa predávajú diela najznámejších módnych domov. Prečo by to však americký dizajnér nevyužil vo svoj prospech? Je to rovnaká situácia, ako napríklad s realitami v Bratislave, a teda kým dopyt prevyšuje ponuku, tak nie je dôvod ísť s cenou smerom nadol. 

Domov
Zdieľať
Diskusia