A koho na fotografii vidíš ty?
Rodinné poistenie aj pre nerodiny? Reklama spoločnosti Wüstenrot na sociálnych sieťach vyvolala kontroverziu. Vo facebokovej skupine Marketeri, copywriteri, SEO optimalizátori pridal jeden z užívateľov fotografiu bilbordu, na ktorom môžeš vidieť reklamu na online cestovanie, ktoré sa týka nielen rodín, ale aj „nerodín“.
Takzvanú „nerodinu“ na plagáte zosobňuje dvojica mužov a dvojica detí. Niektorí diskutujúci sa preto automaticky domnievali, že ide o homosexuálny pár. „Na fotke je moderný homosexuálny pár s adoptovanými deťmi,“ napísal jeden z užívateľov. „Ide o cestovné poistenie, ktoré môžu využiť aj (heterosexuálni) kamaráti cestujúci s deckami a iné kombinácie ľudí,“ oponuje tomuto názoru ďalší z komentujúcich.
Medzi produktmi spoločnosti Wüstenrot je v skutočnosti „nerodina“ označovaná za „4 osoby bez príbuzenského vzťahu“, takže po správnosti mohlo ísť napríklad o kamarátov s deťmi niekoho blízkeho. Prvotná interpretácia toho, že na tabule poisťovňa zobrazila homosexuálov, však niektorých komentujúcich nenechala chladnými. A aký máš názor daný bilbord ty?