Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
11. októbra 2019 o 18:23
Čas čítania 0:00
Jakub Paulík

Bilbord podľa niektorých Slovákov zobrazuje homosexuálny pár. Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory

NEWS
Uložiť Uložené

A koho na fotografii vidíš ty?

Rodinné poistenie aj pre nerodiny? Reklama spoločnosti Wüstenrot na sociálnych sieťach vyvolala kontroverziu. Vo facebokovej skupine Marketeri, copywriteri, SEO optimalizátori pridal jeden z užívateľov fotografiu bilbordu, na ktorom môžeš vidieť reklamu na online cestovanie, ktoré sa týka nielen rodín, ale aj „nerodín“.

Takzvanú „nerodinu“ na plagáte zosobňuje dvojica mužov a dvojica detí. Niektorí diskutujúci sa preto automaticky domnievali, že ide o homosexuálny pár. „Na fotke je moderný homosexuálny pár s adoptovanými deťmi,“ napísal jeden z užívateľov. „Ide o cestovné poistenie, ktoré môžu využiť aj (heterosexuálni) kamaráti cestujúci s deckami a iné kombinácie ľudí,“ oponuje tomuto názoru ďalší z komentujúcich.

Medzi produktmi spoločnosti Wüstenrot je v skutočnosti „nerodina“ označovaná za „4 osoby bez príbuzenského vzťahu“, takže po správnosti mohlo ísť napríklad o kamarátov s deťmi niekoho blízkeho. Prvotná interpretácia toho, že na tabule poisťovňa zobrazila homosexuálov, však niektorých komentujúcich nenechala chladnými. A aký máš názor daný bilbord ty?

Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory.
Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory. Zdroj: screenshot / Marketeri, copywriteri, SEO optimalizátori
Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory.
Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory. Zdroj: screenshot / Marketeri, copywriteri, SEO optimalizátori
Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory.
Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory. Zdroj: screenshot / Marketeri, copywriteri, SEO optimalizátori
Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory.
Nachádza sa na bilboarde homosexuálny pár? Reklama poisťovne o „nerodine“ vyvolala rozporuplné názory. Zdroj: screenshot / Marketeri, copywriteri, SEO optimalizátori
Domov
Zdieľať
Diskusia