Obľúbený reťazec od 2. októbra zaraďuje do ponuky týždeň „Vyrobené na Slovensku“.
Čoraz viac Slovákov má tendenciu vyjadrovať kritiku ku skutočnosti, že na pultoch domácich obchodov s potravinami sa objavuje len veľmi nízke percento produktov, ktoré pochádzajú od slovenských výrobcov. Práve spoločnosť Lidl patrí medzi reťazce, kde by sme akékoľvek naše výrobky hľadali najťažšie. Zároveň však už neraz dokázala, že dokáže na požiadavky trhu reagovať veľmi flexibilne a inak tomu nie je ani v tomto prípade. V rámci veľmi dobre známych tematických týždňov prichádza Lidl s novinkou, ktorá je už teraz odsúdená na úspech. Od 2. októbra sa môžeme tešiť na formát „Vyrobené na Slovensku“ prinášajúci podstatne rozšírenejšiu ponuku slovenských produktov.
Silnejúci dopyt po lokálnych potravinách by tak mali uspokojiť akčné ponuky, kde už od pondelka nájdete množstvo domácich mliečnych produktov a tiež sezónne čerstvé ovocie a zeleninu. A presne tak, ako sme zvyknutí - za výhodnejšie ceny ako u konkurencie. V už dostupnom letáku na oficiálnej stránke Lidl uvádza, že pre prvých 100 000 zákazníkov má aj darček. Stačí nakúpiť nad 20 eur a dostanete Tatranský vzduch v konzerve od Tatrakonu, ktorý sme si predstavili ešte pred pár týždňami v tomto článku.