Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 28. 11. 2020 meniny má Henrieta

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
7. august 2017, 0:41
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

G-Power si zobral do parády luxusné BMW so štyrmi turbami. Výsledkom je 460-koňová limuzína

3 litre, 4 turbá a 460 N.m.

Martin Mičuda
7. august 2017, 0:41
G-Power si zobral do parády luxusné BMW so štyrmi turbami. Výsledkom je 460-koňová limuzína
Zdroj: autoevolution.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Spoločnosť G-Power už nemá význam si nejako špeciálne predstavovať, jej najnovšie ovocie si však pozornosť rozhodne zaslúži. Tuningová firma z Nemecka, ktorá sa do väčšinovej miery zaujíma o nemalé úpravy bavorákov, si totiž tentokrát na paškál zobrala vrcholnú limuzínu z Mníchova. Nejde pritom o obyčajný variant, práve naopak, ako základ na dodatočné vylaďovanie poslúžila najvýkonnejšia dieselová verzia na trhu BMW 750d. Už toto označenie hovorí samé za seba, keďže v momente, ako si ho rozmeníme na drobné, zistíme, že vo veci je 3-litrový naftový radový šesťvalec dopovaný až štvoricou turbodúchadiel, vďaka čomu sa bavíme o výkone slušných 294 kW / 400 koní a úctyhodných 760 N.m. Papierové údaje teda naznačujú, že táto sedmička nedostatkom sily rozhodne nedisponuje, ostatne, akcelerácia na stovku kolosu zaberie len 4,6 sekundy.

 

Lenže G-Power má na to iný názor a luxusnú limuzínu osadil kitom D-Tronic 5, čo vo výsledku znamená, že finálny výkon poskočil na úroveň až 460 koní a 860 N.m, no a to už je naozaj statočná porcia. Vlajková loď značky BMW tak v tomto momente dokáže akcelerovať z 0 na 100 km/h len za 4,3 sekundy, čo značí, že v šprinte by položila aj ostrú M3-ku. Zaujímavosťou pritom je, že tuner informuje o tom, že pokiaľ teplota oleja nedosiahne, respektíve presiahne svoj optimálny stav, daný modul/nadstavba nie je aktívna, čím nedochádza k poškodzovaniu agregáta. Hriechom by bolo na záver nespomenúť optické zmeny, ktoré sa upriamujú na nové obutie - upravené 750d-čko stojí na čiernych, až 21" diskoch s piatimi lúčmi, vyrobené pritom boli z hliníkovej zliatiny, ktorá pochádza z letectva.  

 

Zobraziť galériu 6 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
17
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.