Najrýchlejšia predobjednávka na PlayStation Store?
Definitívne môžeme začať odrátavať mesiace, týždne a dni do releasu jednej z najočakávanejších hier budúceho roka. Na Crasha sme čakali skutočne dlho. Na posledných dvoch E3 prišli zo strany Sony aj nemiestne vtipy, ktorými nás hlboko zranili, no po tohtoročnej E3 už boli pozitívne naladení aj všetci skeptici. Pressku odštartovalo tričko s Crashom a neskôr sa potvrdil aj remaster prvých troch častí. Čo viac si priať? Už len gameplay zábery. A tie dorazili včera počas PlayStation Experience, kde Sony opäť raz ukázalo, že môže pol hodinu rečniť a ukazovať indie tituly od third party štúdií a aj tak ich máme za bohov. Na dnes sme si pre vás pripravili aj 8 celých minút z hrania a nejaké tie sprievodné informácie, ktoré určite každý z nás ocení. Každý z nás by určite rád vedel dátum vydania, no k tomu sa nedokážeme ani priblížiť. Vieme však, že Crash Bandicoot N. Sane Trilogy bude na PS Store stáť 40 dolárov, zatiaľ však nevieme, či sa dočkáme aj krabicovej verzie (kto by ju nechcel, no ták).
Remaster ponúkne kompletné prepracovanie prvých troch častí (Crash Bandicoot®, Crash Bandicoot® 2: Cortex Strikes Back and Crash Bandicoot®: Warped) do vynoveného grafického kabátiku. Nového obsahu sa síce nedočkáme, ale niektoré herné aspekty boli updatnuté. Prekopaný bol nenávidený checkpoint systém (na druhej strane, urobil Crasha oveľa náročnejším), ktorý teraz ponúkne viac bodov ukladania hry a taktiež možnosť manuálnych sejvov.
Vynovené bude aj menu. Pridané budú time trials do všetkých troch dielov a taktiež zbieranie replík. Obsahu síce viac nebude, ale možností, ako Crasha hrať a čo v ňom zbierať, viac bude. A to sme zatiaľ videli len zábery z prvej časti, možno pre nás Activision v spolupráci so Sony skutočne plánuje niečo viac. V každom prípade, zo záberov sa dá vytušiť, že aj gameplay by si zaslúžil pár úprav. Minimálne automatické zbieranie jabĺčok. Aj v remasteri pri nich budete musieť stáť a čakať, kým sa hra uvedomí a pripočíta vám ich (aj to nie všetky). Pri takom dynamickom gameplayi je to veru na škodu. Grafické spracovanie je viac než dostačujúce a pokiaľ sa neznížila ani náročnosť, milovníci pôvodných dielov si prídu na dlhé hodiny zábavy. Sony a Activision ale určite budú cieliť aj na nových fanúšikov, obzvlášť mladých hráčov, a to už v roku 2017.