Výber fast fashion reťazcov sa rozšíri o ďalšieho hráča.
V bratislavskom nákupnom centre Aupark nedávno otvorila svoju prvú slovenskú pobočku svetoznáma sieť kaviarní Starbucks a po jej vzore tam na jeseň 2016 plánuje otvoriť prvú predajňu aj predajca oblečenia Forever 21. Táto značka odštartovala svoju púť v roku 1984 v Los Angeles a za 32 rokov sa rozrástla do celého sveta, pričom aktuálne má viac než 600 kamenných obchodov v USA, Ázii, Európe aj v Afrike.
Uvedenie Forever 21 na slovenský trh je súčasťou expanzívneho plánu spoločnosti Teren Management Europe, ktorá oný americký brand v 9 krajinách Európy zastupuje. Okrem Slovenska preto vstupuje Forever 21 aj do Česka, Poľska, Portugalska a Rumunska, kde takisto otvorí svoje predajne. Pre Slovákov a Čechov to v jednoduchosti znamená to, že budú mať, čo sa fast fashion reťazcov týka, opäť zväčšený výber. Značka, podobne ako Zara či H&M, predáva vlastné kúsky, snažiac sa ľudom umožniť nakúpiť trendy z móla za lepšie ceny.