I keď sme si opäť mysleli, že Pagani naozaj ukončilo výrobu Zondy, opäť nám servíruje ďalšiu verziu.
Znie to až neuveriteľne, ale superšport pod, dovolím si povedať, legendárnym menom Zonda je na svete už od roku 1999! Práve vtedy Horacio Pagani vypustil svoj prvý model pod značkou Pagani, teda vozidlo Zonda C12. V súčasnosti je na trhu už jeho nástupca, teda (ne)menej zaujímava Huayra a Zonda tak odišla do zaslúženého dôchodku. Teda, aspoň tak to malo byť, lenže nie je! Ak si dobre pamätáte, v roku 2013 sme sa dočkali mimoriadne extrémnej verzie Zonda Revolucion, ktorá mala predstavovať labutiu pieseň "zondičky". I tá sa prakticky ukázala v dobe, kedy už bola na scéne Huayra a samotná Zonda už bola považovaná za "mŕtvu".
Necelý rok na to, konkrétne v júni 2014, Pagani prekvapilo, keď svetu ukázalo jedno-kusovú edíciu nesúcu prívlastok 760 LM s mierne pozmenenými prednými svetlometmi, akoby auto prešlo faceliftom. Teraz, keď už sme jednou nohou skoro v roku 2015, Horacio Pagani opäť prekvapil, keďže na svet sa oficiálne dostáva najnovší počin nesúci označenie Zonda. Ide taktiež o jedno kusovú záležitosť, teda vo svete model známy pod označením one-off, pričom nesie pomerne ťažko zapamätateľný dodatok 760RSJX.
U tejto verzie nedávno predstavenej v Hongkongu sa opäť stretávame so starými známymi prednými svetlami. Pod kapotou sa už tradične nachádza ústrojenstvo z Affalterbachu, čiže ručne vyrobený 7,3-litrový vidlicový dvanásťvalec od AMG, produkujúci 760 koní a zvuk evokujúci pocit blížiacej sa apokalypsy. Karoséria pozostávajúca z uhlíkových vláken je z časti lakovaná do tyrkysova. Na zvyšku môžeme vidieť ''nahý'' karbón. Celok je doplnený talianskou trikolórou štartujúcou na splitteri a končiacou na zadnom spojleri. V interiéri, pripomínajúcom skôr závodne určené auto, nájdeme okrem tyrkysovej prešívanej kože a karbónu, tradičné páčkové prepínače. Navigáciu, či iné moderné výdobytky, v ňom však nehľadajte.
Týmto počinom nám táto automobilka sídliaca v severnom Taliansku zase raz dokazuje, že ich prvý legendárny a doposiaľ azda najlepší model ešte nepatrí do šrotu a stále dokáže držať krok s aktuálnymi hyperšportmi.