Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. apríla 2022 o 9:31
Čas čítania 5:32
Tímea Krauszová

S ich mejkapom začínalo každé mladé dievča na Slovensku a v Česku. Aký je príbeh Dermacolu a prečo značku milujú aj v zahraničí?

MÓDA KOZMETIKA A STAROSTLIVOSŤ O KOŽU SLOVENSKÁ A ČESKÁ KOZMETIKA STAROSTLIVOSŤ O POKOŽKU
Uložiť Uložené

Rodinná firma aj po 56 rokoch sídli v Česku. Predávajú však do celého sveta.

Česká značka Dermacol vznikla v českých filmových ateliéroch Barrandov v roku 1966. Licencia na mejkap sa rýchlo predala do Hollywoodu a produkty z vtedajšieho Československa v priebehu skoro 60 rokov dobyli už desiatky krajín. V tom čase išlo nielen o československý, ale aj európsky unikát: žiadna firma v tom čase neponúkala takýto produkt vyvíjaný špeciálnym tímom odborníkov.

Pri tvorbe krycieho mejkapu, dodnes najkultovejšieho produktu značky, stála kozmetička Olga Knoblochová, známa aj ako Lady Dermacol. Išlo o spoluprácu kozmetičiek a maskérok (teda profesionálov, ktorí pracovali s produktmi) a dermatológov a chemikov (teda odborníkov, ktorí sa starali o výrobu produktu). Od roku 2006 vyrábajú produkty v továrni v Brne.

Na Slovensku a v Česku vzniklo veľa zaujímavých kozmetických značiek. Refresher sa postupne pozrie na tie najzaujímavejšie z nich a okrem príbehu firmy ti prinesieme aj prehľad produktov, ktoré stoja za vyskúšanie. Nemohli sme začať inou firmou než tou, ktorá sa dostala aj do hollywoodskych štúdií. Prinášame ti nielen príbeh značky Dermacol, ale aj pohľad na to, kam sa ich produkty posunuli a ktoré z nich možno stoja za tvoju pozornosť. Pre celú sériu článkov o slovenskej a českej kozmetike klikni sem.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Dermacol_International (@dermacol_international)

Viac o kozmetike a estetických procedúrach si prečítaš v tejto sekcii článkov. Produkty testujeme na vlastnej koži, rozprávame sa aj s dermatológmi a estetickými chirurgmi a chodíme sa pozerať do kozmetických salónov a na kliniky plastickej chirurgie, aby sme videli skrášľovacie procedúry na vlastné oči. Prinášame ti nesponzorovaný a objektívny pohľad na krásu a všetko, čo toto biznisové odvetvie ponúka. Ak chceš našu tvorbu podporiť, pridaj sa do klubu Refresher+.

Lokálna, rodinná, naša

Firme dnes šéfujú Vladimír a Věra Komárovci, ktorí Dermacol prevzali v roku 2002. Za dve dekády sa rozšírili aj mimo Európy, v súčasnosti exportujú do 67 krajín sveta (napríklad USA, Poľsko, Saudská Arábia, Vietnam, Čína).

Odporúčané
Darček, ktorý potešil už tisíce žien: Prírodné kozmetické sety ako perfektná voľba Darček, ktorý potešil už tisíce žien: Prírodné kozmetické sety ako perfektná voľba 5. novembra 2024 o 9:21

Aj napriek čoraz väčšiemu počtu zamestnancov a obchodov sa považujú za rodinnú firmu, povedala pre Refresher brand manažérka Dermacolu Veronika Přibylová. „Keď napríklad vyvíjame nový rúž, proces návrhu a výroby je veľmi dlhý. Jeho súčasťou je aj testovanie či navrhovanie nových odtieňov.“ Do týchto procesov sa zapájajú aj Komárovci, ktorí podľa slov Přibylovej pristupujú k značke a jej produktom ako k svojim vlastným.

Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatnéhoMám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Pridaj sa do klubu REFRESHER+

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Kde vznikajú nové produkty a či sa do vývoja zapájajú aj majitelia firmy.
  • Ako vznikol známy mejkap od Dermacolu, ktorý dokáže zakryť akné aj tetovania.
  • Prečo značka nepredáva viac produktov špeciálne pre mužov.
  • Ktoré ďalšie produkty sú od českej značky zaujímavé a prečo.
Dočítať článok
Máš už predplatné?
Prihlásiť sa
Dočítať článok
Poslať sms
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 111961 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Odomknúť cez SMS
Tento článok
Poslať sms Ako to funguje?
Všetky články na mesiac
🤩 Len 1,50€ navyše
POSLAŤ SMS Ako to funguje?
Po odomknutí získaš
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Napr.: 30 % zľava na ročné predplatné Rejoy , 20 % zľava na nákup v The Streets alebo Sleva 500 Kč při nákupu nad 1 250 Kč na lolipop.cz
Zobraziť všetky (9)
Domov
Zdieľať
Diskusia