Zuzana Plačková môže skončiť vo väzení.
Ešte pred týždňom rečnila na „vzdelávacom“ podujatí, kde začínajúcich podnikateľov učila, ako uspieť v biznise. Dnes si po ňu prišla Národná kriminálna agentúra a spolu s ďalšími minimálne desiatimi ľuďmi ju podozrievajú z členstva v organizovanej skupine. Zuzana Plačková svojim 750-tisíc sledovateľom dlhodobo ukazovala, ako si užíva luxus, na ktorý si podľa svojich slov zarobila vďaka svojim početným podnikateľským aktivitám, ale aj sponzorovaným príspevkom na sociálnych sieťach.
„Kráľovná sociálnych sietí“ Zuzana Plačková si srdcia a pozornosť sledovateľov získala aj vďaka svojej transparentnosti. Zverejňovala SMS správy od banky, ktorá ju pravidelne upozorňovala na prichádzajúce päťciferné platby, kým si užívala dovolenku v najdrahšom hoteli. Na kameru nakrúcala, ako z tlačiarne vychádzajú desiatky metrov štítkov na balíky kolagénov. Podľa vlastných slov ich predávala tisícky kusov.
Pravidelne ukazovala, na čo míňa peniaze, fotila si faktúry aj luxusné kúsky hnuteľného majetku, ktorého cena sa dá ľahko dohľadať na internete. „Všetko, čo dávam na Instagram, sa mi reálne deje a nemám potrebu sa na niečo hrať. Ja si myslím, že ľudí by malo skôr motivovať to, že kedysi som jedla paštétu a rožky, a teraz prídem do obchodu, kúpim si kabelku za 2 000 € a nijako ma to nezabolí,“ povedala v rozhovore pre Refresher v novembri 2019.
Zároveň sa fanúšikom bez problémov zdôverila so svojimi trápeniami, ktoré skoro vždy vyliečil „zázračný“ kolagén alebo cébedéčko.
Príbeh Zuzany Plačkovej sa začal v reality šou Hotel Paradise a pravdepodobne nadobro sa skončil poslednými výkrikmi o Instagrame, keď si sadala do policajného auta.
- Ako sa Zuzana Plačková zviditeľnila a ako zarábala prvé peniaze.
- V akých odvetviach podnikala a kto stojí za výrobou a distribúciou jej produktov.
- Ako sa darilo jej firme, ktorá mala na konci roka zisk viac ako pol milióna eur.
- Čo kričala Zuzana Plačková, keď ju brali policajti z Národnej kriminálnej agentúry.
- Ako sa prezentovala na Instagrame a prečo jej mnoho ľudí verilo príbeh úspešnej podnikateľky, ktorá sa vypracovala z nuly.
Zámer bol jasný – zviditeľniť sa
Prvýkrát sa Zuzana Plačková dostala do povedomia širokého publika vďaka reality šou Hotel Paradise. „Zámer bol jasný – zviditeľniť sa. A to sa mi rozhodne podarilo,“ komentovala pred skoro dvomi rokmi svoju účasť pre Refresher.
Šou považuje za svoju vstupnú bránu do šoubiznisu, jedným dychom dodáva, že aj vďaka svojej priebojnosti vyťažila z pozornosti maximum: „Zoberte si, koľko už bolo na Slovensku reality šou. Účinkovali tam tisíce ľudí, no veľmi málo z nich to dokázalo využiť vo svoj prospech. O drvivej väčšine už dávno nepočuť.“
Neskôr bojovala s kauzou, keď sa jej fotky zo známeho gauča dostali do médií. Na kastingu držala číslo 1 432, ale pornoherečkou sa podľa svojich slov stať nechcela. „Ja už ani neviem, ako to celé vzniklo. Ale pre mňa to nebolo nič mimoriadne, keďže som v tom čase fotila pre Playboy a nerobilo mi žiaden problém vyzliecť sa pred objektívmi,“ spomínala influencerka.
Láska ku kamere jej vydržala, v roku 2019 sa dohodla na spolupráci s televíziou Joj, ktorá odvysielala krátku sériu s názvom Instaqueen, mapujúcu život úspešnej podnikateľky, čo prvé veľké peniaze zarobila príspevkami na sociálnej sieti. Šou divákov televízie nezaujala a presunuli ju z pôvodného prime time do menej atraktívneho vysielacieho času.
Presvedčili ju peniaze, sama však vyhlásila, že do veľkej miery sa jej splnil televízny sen. „Okrem tej šou by som pokojne nemusela pracovať na ničom inom. Nie je to málo, za pár tisíc by som to určite nerobila,“ odpovedala pre Refresher Zuzana Plačková na otázku, akú sumu jej Jojka ponúkla.
Nemám ani 30 rokov a už som milionárka
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Koľko si pýtala za propagovanie komerčných produktov na Instagrame a ako o sebe vyhlasovala, že je milionárka v 30 rokoch.
- Koľko mesačne zarábala.
- V akých odvetviach podnikala a s akými podnikateľskými subjektmi spolupracovala.
- Ako ju mohla dobehnúť vlastná transparentnosť.