Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
4. augusta 2020 o 8:11
Čas čítania 0:42
Adam Novosad

Výrobca vegánskych burgrov provokuje mäsožravcov zdanlivo vulgárnou reklamou. Za kampaň vysolil 1,6 milióna

NEWS VEGÁNSTVO
Uložiť Uložené

Spoločnosť Meatless Farm zaznamenala počas karantény rapídny nárast obratu.

Záujem o rastlinné náhrady mäsa počas karantény spôsobenej koronavírusom rapídne stúpal. Na vlastnej koži sa o tom presvedčila aj britská spoločnosť Meatless Farm, ktorá vyrába hneď niekoľko rastlinných náhrad burgrov, klobások či mletého mäsa, píše The Guardian.

Odporúčané
TEST 17 pív: Niektoré by nedocenili ani „šenkoví štamgasti“, museli sme ich vyliať TEST 17 pív: Niektoré by nedocenili ani „šenkoví štamgasti“, museli sme ich vyliať 2. augusta 2020 o 11:25

Meatless Farm stavilo na provokatívnu reklamu, ktorou teraz nechalo oblepiť viacero britských miest. Z bilbordov sa na okoloidúcich usmieva staršia dáma s veľkým burgrom v ruke a vedľa nej svieti nápis „Now that’s a M... F... burger!“

Tento nápis na prvý pohľad evokuje populárnu cenzurovanú nadávku v angličtine, a tak zaručene pritiahne pozornosť ľudí, na čom chce Meatless Farm stavať.

Výrobca vegánskych burgrov provokuje mäsožravcov zdanlivo vulgárnou reklamou. Za kampaň vysolil 1,6 milióna
Zdroj: Meatless Farm

Vďaka karanténe sa spoločnosti podľa prieskumu zvýšil medziročný obrat o 179 percent. Môže za to najmä väčší záujem ľudí o životné prostredie, vlastný organizmus a zdravie. Až tretina Britov jedla v domácej izolácii viac pokrmov rastlinného pôvodu, a tak produkty firiem ako Meatless Farm získavajú nových fanúšikov.

Za reklamnú kampaň zaplatila firma okolo 1,6 milióna eur, ale ak všetko pôjde tak, ako doteraz, investícia sa rýchlo vráti. Svetový dopyt po rastlinných alternatívach mäsa vraj rozšíri hodnotu trhu s danými produktami až na 4,5 miliardy eur, čo je nárast o viac ako miliardu spred piatich rokov.

Domov
Zdieľať
Diskusia