Spoločnosť Meatless Farm zaznamenala počas karantény rapídny nárast obratu.
Záujem o rastlinné náhrady mäsa počas karantény spôsobenej koronavírusom rapídne stúpal. Na vlastnej koži sa o tom presvedčila aj britská spoločnosť Meatless Farm, ktorá vyrába hneď niekoľko rastlinných náhrad burgrov, klobások či mletého mäsa, píše The Guardian.
Meatless Farm stavilo na provokatívnu reklamu, ktorou teraz nechalo oblepiť viacero britských miest. Z bilbordov sa na okoloidúcich usmieva staršia dáma s veľkým burgrom v ruke a vedľa nej svieti nápis „Now that’s a M... F... burger!“
Tento nápis na prvý pohľad evokuje populárnu cenzurovanú nadávku v angličtine, a tak zaručene pritiahne pozornosť ľudí, na čom chce Meatless Farm stavať.
Vďaka karanténe sa spoločnosti podľa prieskumu zvýšil medziročný obrat o 179 percent. Môže za to najmä väčší záujem ľudí o životné prostredie, vlastný organizmus a zdravie. Až tretina Britov jedla v domácej izolácii viac pokrmov rastlinného pôvodu, a tak produkty firiem ako Meatless Farm získavajú nových fanúšikov.
Za reklamnú kampaň zaplatila firma okolo 1,6 milióna eur, ale ak všetko pôjde tak, ako doteraz, investícia sa rýchlo vráti. Svetový dopyt po rastlinných alternatívach mäsa vraj rozšíri hodnotu trhu s danými produktami až na 4,5 miliardy eur, čo je nárast o viac ako miliardu spred piatich rokov.