Za prvé 3 dni si snímku pozrelo viac než 30 miliónov účtov.
Ako sme už v našich článkoch niekoľkokrát poznamenali, známy streamovací gigant menom Netflix svoje štatistiky a čísla sledovanosti príliš často nezverejňuje. Teda aspoň nie tie, ktoré nikoho neohúria. Keď sa ale má čím pochváliť, rozhodne to dá najavo. A inak tomu nie je ani v prípade detektívnej komédie Murder Mystery s Jennifer Aniston a Adamom Sandlerom v hlavných úlohách.
Tá si totiž pred pár dňami (konkrétne 16. júna) odbila svoju premiéru, no a podľa najnovších správ z tábora streamovacej platformy ide o vôbec najúspešnejší otvárací víkend (prvé tri dni od sprístupnenia) pre originálny film od Netflixu. Snímku si vraj iba v Spojených štátoch a Kanade zaplo 13,38 milióna účtov, pričom 17,5 milióna spustení doplnili účty zo zvyšku sveta, ako napríklad Nemecko, Taliansko, Španielsko či Francúzsko.
Dokopy tak hovoríme o viac než 30 miliónoch pozretí. Mnohí by však v prípade Netflixu mohli namietať, že sú tieto čísla zavádzajúce. Za pozretie sa však považuje to, ak má divák pustených aspoň 70% filmu, no a presne takéto účty boli vo vyššie uvedenej správe započítané. Obviniť Netflix zo zavádzania je tak tentokrát mimo. Ak si predsa človek zaplatí za lístok do kina a odíde zo sály pred koncom snímky, nič to nemení na skutočnosti, že štúdio dostane rovnaký podiel z ceny jeho lístka, ako z ceny lístka diváka, ktorý film dopozerá.
ADAM SANDLER AND JENNIFER ANISTON BREAKING NEWS ALERT
— Netflix Is A Joke (@NetflixIsAJoke) 18. júna 2019
30,869,863 accounts watched Murder Mystery in its first 3 days - the biggest opening weekend ever for a Netflix Film. 13,374,914 accounts in the US and Canada, and 17,494,949 more worldwide.