Na základe zahraničného dotazníka skúmajúceho viac ako 2 500 influencerov rôznej veľkosti vznikla tabuľka s odhadovaným príjmom podľa veľkosti profilu.
Platí, že aj mamička s pár stovkami followerov, vlastným názorom a schopnosťou presviedčať, môže byť pre firmu hodnotnejším influencerom ako úspešný youtuber. Keď má medzi 500 sledovateľmi hlavne ďalšie mamičky ochotné inšpirovať sa a používať rovnaké produkty, predsa len je to efektívnejšie, ako zaplatiť 50-tisícového streamera Minecraftu, ktorý si natiera nutelu na tvár.
V tomto prípade by išlo o nano influencera. Tí si podľa najnovšieho prieskumu vyplývajúceho z dotazníka môžu privyrobiť približne 100 eur za jednu fotku na Instagrame, 300 eur za video alebo 30 eur za príspevok na Facebooku.

Dotazník v posledných mesiacoch vyplnilo viac ako 2 500 zahraničných influencerov pôsobiacich v rôznych odvetviach s rozdielnou silou a dosahom na jednotlivých sociálnych sieťach.
Zaujímavosťou je, že podľa prieskumu je oveľa viac influencerov ženského pohlavia, v priemere však zarábajú za svoju činnosť viditeľne menej. Dozvedáme sa ešte, že ženy sú lepšie platené v cestovateľskom odvetví, v rámci lifestyle však vedú muži.
