Sieť McDonald's nezostala na konkurenciu nahnevaná.
Na slovenskom trhu je dostatok miesta pre viac ako jeden reťazec rýchleho občerstvenia. Zrejme podobná myšlienka napadla ľudí stojacich za sieťou Burger King, keď pred pár mesiacmi ohlásili návrat pomyselného kráľa burgerov do našej krajiny.
Keď sa už návrat blížil, Burger King zvolil provokatívnu reklamnú kampaň, v ktorej si zobral na mušku práve McDonald’s.
Kampaň #PrepáčMekáč zasiahla Slovákov v uliciach aj na internete, a očividne sa im zapáčila, pretože množstvo z nich sa prišlo pozrieť do bratislavského Bory Mall, kde prebehlo slávnostné otvorenie prvej prevádzky Burger King.
Na otvorení sa objavilo viacero známych osobností na čele so Sajfom či našou Deniskou, avšak svojím spôsobom tam bol prítomný aj McDonald’s. Namiesto toho, aby sa sieť urazila, radšej poslala Burger Kingu roztomilý darček. V darčekovom balíčku nechala zopár maličkostí na privítanie a nechýbal v ňom ani kratučký odkaz.
McDonald’s na papier napísal „Welcome to the neighbourhood!“, a tak slávnostne privítal Burger King na slovenskom trhu. Po silnej kampani tak ide o pekné gesto uzmierenia, pretože koniec koncov Slováci dajú príležitosť ukázať sa v najlepšom svetle obom značkám.
Ak si chceš v krátkosti pozrieť, ako vyzeralo otvorenie Burger Kingu v Bory Mall, zopár príbehov nájdeš v tejto chvíli na Instagrame tejto značky.