Obsluha si plagát všimla po dlhých 51 dňoch.
Zrejme si spomínaš na úsmevný príbeh, ktorý obišiel celý svet na začiatku septembra. Dvaja študenti z University of Houston Jevh Maravilla a Christian Toledo pravidelne navštevovali svoj lokálny McDonald’s a po čase si všimli, že jedna stena v ňom neustále zíva prázdnotou. Vymysleli preto kreatívny plán.
Odfotili sa ako konzumujú jedlo z McDonald’s, nechali si vyrobiť veľký plagát a zavesili ho na stenu priamo v predajni, čo zvládli pomocou falošnej uniformy a zamestnaneckého odznaku.
i noticed there was a blank wall at mcdonald’s so i decided to make this fake poster of me and my friend. It’s now been 51 days since i hung it up. pic.twitter.com/5OTf5aR4vm
— JΞVH M (@Jevholution) 3. září 2018
Jevh potom po 51 dňoch zavesil na svoj Twitter fotografie a krátky príbeh o tom, ako sa dvaja Aziati stali modelmi v prevádzke rýchleho občerstvenia.
Najskôr si obaja mysleli, že by mohli mať s reťazcom problém, ale ukázalo sa, že McDonald’s si virálny príspevok obľúbil.
Obaja študenti sa pred pár dňami predstavili v známej šou Ellen DeGeneres, kde porozprávali o prípravách a realizácii celého plánu. Ellen si však na záver pripravila viacero prekvapení.
McDonald’s chlapcov využije vo svojej novej marketingovej kampani, aby poukázal na to, že si cení všetkých zákazníkov bez ohľadu na rasu, vierovyznanie či sexuálnu orientáciu, a chlapcom za účasť v reklame daroval po 25-tisíc dolárov.