V televízii JOJ nebudú z najnovšej pokuty nadšení.
Pri sledovaní mnohých seriálov či filmov v slovenských televíziách to občas vyzerá tak, že v podstate televízia iba prerušuje reklamné bloky občasným vysielaním skutočného programu. Po zasadnutí Rady pre vysielanie a retransmisiu na to doplatila televízia JOJ, ktorá po prehrešku ešte z 18. júna tohto roka dostala pokutu vo výške až 10-tisíc eur. Pri vysielaní filmu Labyrint: Útek prerušila samotné vysielanie programu až 5-krát, a tak film aj s reklamami trval 146 minút a 18 sekúnd, čo nebolo v súlade s ustanovenými pravidlami.
Pravidlá pritom stanovujú, že reklama vo filme nemôže presiahnuť viac ako 12 minút za hodinu, vynímajúc propagáciu vlastných programov, a prerušený môže byť maximálne raz za polhodinu, ako uvádza portál Stratégie. Zaujímavosťou preto zostáva, že celkové oficiálne trvanie filmu dosahuje len 108 minút, čo nie sú ani dve hodiny, a tak televízia JOJ zaradila pomedzi film až 38 minút reklamy. Na internete už užívatelia začali vtipkovať, že diváci pravdepodobne pri každej reklame aj stihli zabudnúť, čo za film vlastne sledovali, ale porušovanie pravidiel sa televízii skutočne neoplatilo, aj keď možno dúfala, že si to nikto kompetentný nevšimne.