Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
26. augusta 2017 o 17:00
Čas čítania 0:00
Adam Novosad

Čo ľudia neurobia kvôli alkoholu v zľave. Pred obchodmi LIDL sa v Spojenom kráľovstve vytvárali dlhočízne rady

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Spojené kráľovstvo zažívalo alkoholovú krízu.

Aj na Slovensku máme skúsenosti s tým, že ak sa v niektorom z obchodných reťazcov objaví veľmi lákavá zľava, ešte pred jeho oficiálnym otvorením sa začne vytvárať rad nedočkavých zákazníkov. Zvyčajne ide o zľavy na domáce spotrebiče, skvelé oblečenie či obľúbené jedlo, lenže v Spojenom kráľovstve majú ľudia očividne rozdielne priority a pred obchodmi LIDL sa dnes, v sobotu 26. augusta, od rána vytvárali dlhočízne rady, pretože obchodná sieť si pripravila zľavu na alkohol. Nejde len o obyčajný alkohol, ale o Prosecco od spoločnosti Allini, ktoré LIDL zahrnul do akciovej ponuky a ľudia si za 20 libier mohli kúpiť rovno 6 fliaš.

Pri cene 3,33-libry za 6 fliaš Prosecca, ktoré Briti milujú, pretože minulý rok vypili celú tretinu všetkého vyprodukovaného Prosecca na svete, by bolo hriechom akciu nevyužiť a povedali si to tisíce zákazníkov. Akcia bola ešte lákavejšia, pretože konkrétne Allini Prosecco sa umiestnilo vysoko na viacerých súťažiach a získalo hodnotenie 85 zo 100, čo je na alkohol za 3,33-libry perfektný výsledok. Asi sa nebudeš čudovať, že Prosecco z obchodov zmizlo len pár minút po ich rannom otvorení a na sociálnych sieťach sa objavovali vtipné momentky, pri ktorých ľudia rozmýšľali, v akej životnej fáze sa to ocitli, keď sú ochotní vystáť si hodinovú radu len kvôli zopár fľašiam zlacneného alkoholu.





Domov
Zdieľať
Diskusia